خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

و به همین منوال

1000866_699480350077906_1379413402_n
و از تاثیراتِ چند هزار بار دیدنِ the fult in our stars برای من ، غالب شدنِ طرز تفکرِ ان نویسنده ی داخلِ داستان در زندگیم است
و اگر بخواهم دقیق تر بگویم ، همان جمله ی pain needs to be felt (درد نیاز داره که حس بشه)
هرچند ، این اصل نامحدود تر از این حرف هاست .. همه چیز نیاز دارند که حس شوند ..
درد .. سرما .. برف .. گرما .. تنفر .. عشق .. !
این جمله برای من تبدیل به یک تایید شده .. تاییدِ همه ی خل بازی های گاه گاهم .. 
که مثلا زیر شرشرِ باران چترِ ابی اسمانیِ گل دارم را میبندم با تکرار این که "بارون نیاز داره حس بشه !"
با سبکترین لباس های زمستانیم میروم برای برف بازی .. که "برف نیاز داره حس بشه"
بغل دست کسی مینشینم که بیشتر از یک سال است به خون هم تشنه ایم و میخواهیم سر به تن همدیگر نباشد که "تنفر نیاز داره که حس بشه"
اصرار دارم که حس کنم ... تمامِ انچه که در حال اتفاق افتادن است را .. 
قبول دارم که همیشه هم خوب نیست .. بعضی وقت ها هم عاقلانه به نظر نمی اید .. 
اما همین اصرار صرف ، به طرز عجیبی باعث میشود سکانس به سکانسِ ان لحظه را به یاد بیاورم .. لحظه ها ثبت میشود
انگار که بخشی از منِ ان لحظه ی انی برای همیشه در من ثبت میشود ! ... تمام و کمال.
حداقلش این است که ان حس را تمام میکنی ... منِ ان لحظه را تمام میکنی و پرونده اش بسته میشود
و اصلا وقتی میفهمی با فلان چیز چند چندی ، دیگر ان فلان چیز ازارت نمیدهد ! 
فرضا این یک فکت است که از یک بانویی بدم می اید ، با وجود اینکه تقریبا یک سال است که با هم حرف نمیزنیم و این صوبت ها
ولی این تنفر ، صرفا تا سالِ پیش برایم ازاردهنده بود
همان روزی که تصمیم گرفتم خودم ، او و موضعمان در مقابل هم را بپذیرم ، دیگر نه تنها برایم ازاردهنده هم نیست که از این رابطه ی پر از ابهام لذت هم میبرم !
من حسم به او را پذیرفته ام .. حس کرده ام .. زندگی اش کرده ام و دیگر برای من تمام شده است
من سرمای ان روز برفی را با همان شالِ نازک حس کردم و امروزی که به ان ساعت فکر میکنم ، همان سرما برایم دوباره تکرار میشود
که بعد مثلا دو سه سال بعدتر یادم بیاید این روز ها مدام جریمه ی مثلثاتی مینوشتیم و امتحان لغو میکردیم
تست هایم عقب می افتاد و گوش راستم هم به مثابه گوش چپم در حال ترکیدن است
به جوگیری های میم میخندیم و بین همه ی معدل اول های مدرسه ، فقط برای من کادو کم می اید !
سر کلاس فیزیک بحث شوهر راه می اندازند و ان رفیقِ بیشعور تر از دشمن پای ایده ال های مرا وسط میکشد سوژه میشویم که فاطمه مشترکِ مورد نظرِ چند سانتی متری دوست دارد !
و همانا تف بر او باد :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۱)

تف و صد تف و دو صد تف حتی
پاسخ:
صد به توان دویست حتی! 
جریمه مثلثاتی چیست؟!
با ذکر مثال!
پاسخ:
در این حد که هر کدوم از فرمولای کسینوس دو آلفا رو نزدیک صد بار نوشتم :|
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۳ مبهم الملوک
*گوش*
من به تف راضی نمیشم
کفشمو پرت می کنم سمتش دختره ی تف تفوی و کف کفشی من
والاااعععع
پاسخ:
حالا شما میخوای آروم باش 
توف توف :|
پاسخ:
والا به خدا :|
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۲ نفس نقره ای
چه باحال :))
وای جریمه! ولی همین جریمه ها باعث شد من ریاضی هشتاد بزنم زیست چهل :|
پاسخ:
پس برم درخواست بدم برای همه ی درسا جریمه بدن... 
دنیای جالبیه و فرق های جالب تر جالبترشم میکنه 
یکی از سر عصبانیت تف میفرسته..نو پرابلم 
بقیه هم حس تف و تف کاریشون گل میکنه وبلاگ رو آب میبره 
حیف بود متن به این قشنگی با همچین حسی تموم بشه و تازشم مورد عنایت تف کاران محترم یا محترمه قرار بگیره :/
از قبلش از طرف کاربران ب خودم:اصا به تو چه؟!
از تمام کسانی ک جمله بالا تو ذهنشون اومد صمیمانه عذر نمیخوام.
پاسخ:
به هر حال تف هم نوعی تخلیه است! حالا درسته شاید باعث شده اول پست به آخر پست نیاد... ولی تف بخشی از این پسته ! 
بخشی از منی که  اون لحظه اینا رو نوشتم
هم تف پایین منم.. هم متن بالاش.. ممکنه به هم نیاد ولی چیزیه که هست به هر نحو 
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۷ مبهم الملوک
ریلکس تر از من پیدا نمیکنی 
یه مثال میزنم بعدا 
پاسخ:
یادت باشه :))
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۱ آقای سر به هوا ...
چقدر گیر دادن به قد تو لامصبا :))
فیلمش خوبه ؟ برم تو کارش ؟
پاسخ:
ول نمیکنن که :|
فیلمش عالیه...شدیدا توصیه میکنم.. خوش ساخت و حرفه ای
البته از روی کتابی به همین اسم ساخته شده :)))
خاااااا
توف
پاسخ:
دیگه انقدم تف به نظرم لازم نیست :|
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۵ آدرینا عظیمی
درد نیاز داره که حس بشه...
مرا به فکر انداخت. حالا که به عقب نگاه می کنم می بینم اصلا یک جاهایی باید آدم سرش بخورد به سنگ و طعم شکست و ناکامی را حس کند حتی. اینکه شکست ها بیشتر از پیروزی درس می دهندت، به گمانم درست است. زیرا دردها عمیق تراند و کاری تر. اما امیدوارم هیچ کس برای درسی که زندگی می آموزدش بهای گزافی نپردازد. 
پاسخ:
حتی همون بهای گزاف هم تاثیر مثبت خودشو میذاره
ما انقدر درگیر خودمونیم که نمیبینمیش !
حالا این میم کی هست؟؟؟ جوگیری هم مربوط به اون شخص می شه؟؟
پاسخ:
ادم بدی نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی