خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

من و میم فاینالی توگِدِر !

و کنون که این سطور به رشته ی تحریر در می اید ، در طی یک اقدامِ انتحاری از جانب معلم فیزیک و همکلاسی های مربوطه ، قریب به بیست و چهار ساعت از اشتیِ این جانب و بانو میم. میگذرد ! و بنا به انچه که اشاره کرده بودم ، همچنان مضحکه ی خاص و عام هستیم و با توجه به ریکشن های دیده شده از جانب رفقا و معلمان ، انتظار میرود تا فردا مدیر مربوطه نیز سر صف این ترمیمِ رابطه را به ما تبریک بگوید و ارزوی خوشبختی هم بکند حتی !
و به واقع بیست دقیقه از ساعت فیزیک برای این موضوع صرف شد و در نهایت اولین مکالمه ی اینجانبان به صورت "سلام" .. "علیک سلام" بعد از هشت ماه و حدودا ده روز انجام گرفت ! 
و در راستای بند اول جا دارد اشاره کنم که دوستان حدود نیم ساعت نگارنده و میم را روی شوفاژ نشانده و به انجام انواع حرکاتِ موزونِ اخلاقی و حتی در مواردی غیراخلاقی پرداخته ، بیسکویت های میم را به زور در دهان ما چپانده و حتی با کمربند پالتو (!) به طرزی غیر ورزشی دست اینجانب و ان جانب را به هم متصل کرده و تاکید داشتن "بیا وسط !"
و در این بیست و چهار ساعتِ گذشته به مثابه تازه نامزد کرده های دهه ی پنجاه هنوز مستقیم به صورت هم نگاه نکرده ایم و تنها پیشرفت حاصله بازگشتن فاصله ی صندلی ها به حالت انسان طور ، حل یک عدد تست مثلثات و "عربی خوندی؟" .. "نه نخوندم ، زبان فارسیم نخوندم تا اخر شب داشتم تست حسابان میزدم" بوده و در دو مورد هم اینجانب مداد و پاکنِ ان جانب را روی میزش گذاشته ایم !
و به طور کلی که با خودم رودربیایستی ندارم  ... از همان ساعتی این ماجرا ختم به خیر شد یک سَبکیِ تابستانه دارم :)

16
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۶)

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۸ یکـــ بلوطــــ
آشتی کردید چه خوب :))
خخخخخخخخ
پاسخ:
فاینالی :)))
بلند صلوات بفرست D:
پاسخ:
الللللهمممممم صصصصصل علییییی محمدددد و اااال محمدددددد
تبریک میگم!خخخخخ...
من تا چند وقت دیگه قطع رابطه میکنم با یکی از دوستان! واسه تو میم بود واسه من "عین" بوده:|
هرچند الان جدا شدیم اما علنی نشده! هر روز هم همدیگه رو میبینیم و همون حرفای همیشگی رو داریم ، با هم حتی میریم مدرسه و برمیگردیم:/

پاسخ:
اگه میبینی به نفعته انجامش بده :) 
من حمایت میکنم :))
تازه نامزد کرده های دهه پنجاه :دی
یه تشبیهاتی میکنی آدم کف میکنه :)))
پاسخ:
دقیقا همونه به واقع :دیی
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۹ نفس نقره ای
چققققققد دلم واسه دبیرستانم با تعریفای تو تنگ میشه گاهی!
پاسخ:
پس هیر وی گو به همین منوال :))
این دیگه تبریک گفتن داره به واقع :)))
تاریخشم که دقیق یادتونه..الان میشه حدس زد شما گفتین "سلام" اوشون"علیک سلام" و همچنین اوشون گفتن "عربی خوندی" شما گفتین: نه نخوندم ...." 

پاسخ:
نه سلام علیک مال روز اول بود
روز دوم عربی خوندی نه نخوندم بود
اصلا یه وضعیه به واقع :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی