خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

غبار عوضی بودن برود ، حال خوش بشود !

همه ی ما بعضی روزها عوضی میشویم ! مثلا من امروز انقدر عوضی شدم که حتی حیفم می اید خودم را داخل سطل زباله بیاندازم :|

وقت هایی که عوضی میشوم از تصمیم های جدیدم برای انجام کاری هایی مینویسم که دیگر مرا در استانه ی عوضی شدن قرار ندهد 

هرچند کسی نمیتواند انکار کند که وقتی حالم از خودم به هم میخورد ، هیجانی قوی که برای عوضی نبودن بر من مسلط میشود تاحدی باعث غیر منطقی تصمیم گرفتن و توقع بیش از اندازه داشتن از خودم  میشود .. که ان هم در نهایت باعث میشود عذاب وجدان بگیرم و از خودم متنفر شوم:|

و این یعنی تا به اینجای زندگی ام این استراتژیِ هیجان زده جواب نمیدهد !  

هیچ ایده ای برای استراتژی دوم ندارم .. مثل یک پادشاهِ جوان که پسر عموی خرش به قلمروی حکومتی اش حمله کرده ، ویزش کشته شده و هیچ کسی نیست که به او مشاوره ی ذهنی بدهد ، ایستاده رو به روی نقشه ی کشورش .. دست به چانه اش زده و حتی انقدر مغرور است که دوست ندارد از کسی کمک بگیرد ! .. دقیقا همین حال .. خیره به نقشه ی خودم .. بدبخت ، خسته و مستاصل !

البته ممکن است تمام این فرایند طبیعی باشد .. طبیعی که .. یعنی برای همه پیش بیاید ! شاید من دارم اور ری اکت میکنم و همه چیز به ان قلبمگی که به نظرم می اید نیست ! ..

 اما خب .. ادم هرچقدر هم که تلاش بکند ، بعضی وقت ها زنجیره خوب بودنش پاره میشود .. این جور وقت ها خیلی کار ها میشود کرد ... میشود یک زنجیره ی جدید ساخت .. میشود سرِ جدا شده ی زنجیره را به ان یکی گره زد .. که بعد جای گره یادت بیاندازد یک جا افتاده ای !

اصلا جای گره بماند خیلی بهتر است .. مثل جای زخمِ پیشانی هری پاتر .. که سالها بعد از کشتنِ ولدمورت باز هم با دیدنش یاد تمام انچه که بود می افتد !


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۸)

برای همه پیش میاد. و چقدر آمار این محاکمه های درونی توی این فصل و اقلیم میزنه بالا..!
پاسخ:
محاکمه ی درونی خیلی ویرانگره .. کنار گذاشته بودمش .. :(
این روزها همه در حال نقد خودشونن توی وبلاگ هاشونن
اعتماد به نفست میاد پایین نکن این کارو دختر خوب :)
پاسخ:
این روزا اره .. همه یه جورین که قبلا نبودن ! .. هرچند حال خوب وبلاگ شما همچنان پایداره و ایشالا پایدار هم میمونع :)
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۴ ماهی سیاه کوچولو
هیچوقت هری پاترو دوس نداشتم

و به قول کامنت قبلی آره واسه همه پیش میاد
باور کنین :)
پاسخ:
دیگه شک ندارم سلیقه مون کاملا عکس همه :)
هری پاتر دوست !
پاسخ:
در حد خیلی :)
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۷ بابا لنگ دراز
بابا لنگ دراز به این باحالی!رفتید عکس اون جارو ب دست عینکی رو گذاشتید!!
واقعأ ک
پاسخ:
بابا لنگ دراز که زخم جامونده از گذشته نداره !
منو بردی به نوجوونی با این عکسه ^_^
الکی مثلا الان ٣٠-٤٠ سالمه!
پاسخ:
اینجا برات شکل نوستالژیو داره کلا :دی
هرچی به کنکور نزدیک میشه عوضی تر می شم !فقط نود روز و پنجاه و یک دقیقه و سیزده ثانیه مونده لطفا برام دعا کن!قول می دم سال دیگه هواتو داشته باشم🙇
پاسخ:
انقد نشمرش .. تحمل زمان سخت میشه اونجوری .. 
امیدوارم بزنی دهن کنکورو سرویس کنی :))))
چقدرررر دلم تنگ شده براش! چقدر...!!!!! هری!
پاسخ:
میس کم پیدا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی