خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

تازه خداعم پشت و پناهم :دی

و بنا به میدانِ مغناطیسی موجود ، یا شرایط مرا میکشد یا من شرایط را !

که البته با توجه به متوسط سه ساعت خواب در روزهای اخیر و گاز گازی کردن کتابها در راستای "پیش ازمون" به شخصه احتمال غلبه ی هر دو طرف را برابر دانسته و برای خود ارزوی موفقیت دارم :)


c6fa13245f8ed901974dee5d26c81b94

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۰)

این عکس، منو یاد خودم میندازه
پاسخ:
در واقع منم با دیدنش یاد تو افتادم :)
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۳ ماهی سیاه کوچولو
اذیت نکنین خودتو ها :)
پاسخ:
حاجی اصلا راه نداره :(
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۵ سید سروش غفاری
گاهی سه خط اونقدر میتونه جالب باشه که از یه شعر بلند هم سر بشه آفرین عالی بود اول فکر کردم داری سوال فیزیک حل میکنی:)
پاسخ:
لابد دیگه :))))))))))
و من الله توفیق :)
پاسخ:
نصر من الله و فتح قریب در همین راستا :دی
تو میتونی :))) من میییییدونم!
پاسخ:
میییترکووونممممم مطمین باااش
ولی سه ساعت هم دیگه خیلی کمه :/
یعنی درگیر عکس این دوستمون شدم D:
پاسخ:
دیگه بیشتر از سه ساعت راه نداره :(
موفق باشی .
سه ساعت کم نیست ؟؟؟
پاسخ:
تچکر :))) بعضی وقتا دیگه اراده ی آدم نیست..  مجبوره
عزیزم موفق باشی 
درس خوندن سخته , خیلی سخت ! :)
پاسخ:
میزنم تو دهنششش :))))
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۲ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
اوه اوه عجب گارد درس خوندی به به (:

+نهآیی ومعدل 19به بالا
پاسخ:
ایشااالاااا به حق همین برکت:))
باشد که رستگار شوید(شویم)
.
.
.
انگاری اصن هم مهم نی که بهاره😂😂😂
پاسخ:
خاک تو سر بهار که وسط امتحانا میاد در واقع :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی