خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دور نگارِ من .. :)

تا جایی که یادم می اید ، هر وقت تاپیکِ کلاس زبانمان به شلوغی مربوط میشد ، من از مدافعان ان بودم ! 
فکر میکردم هنوز هم هستم ، اما عملا دو روز است که نظرم را تغییر داده ام ! من از این حجمِ عظیمِ سر و صدا که دو روز است به واسطه ی مهمان های ما فوقِ بد موقع در خانه تولید میشود بیزارم .. مصرفِ هندزفری ام سه برابرِ قبل شده است .. و اتاقم را میخواهم ! 
به کتابخانه میروم و به حساب خودم درس میخوانم .. هر روز نگاه های دخترِ موقهوه ای کتابخانه را تحمل میکنم (احتمالا او معتقد است من هیچگونه شعوری برای استفاده از محیط مطالعه ی کتابخانه ندارم !) .. هر ساعت به روابطِ ناخواسته ی کروموزومی فحش میدهم ! 
هرچند میخواهم این مسئله را فراموش کنم که حضور تعدادی ژنِ موروثی مشترک بین ما هیچ ربطی به برقراری ارتباطِ مابین ندارد ! 
و حتی اخیرا به یک حُسنِ بد از خودم پی برده ام ! ... من همه چیز را در اوجِ همهمه و اشوب رها میکنم و میروم ... در اوجِ صدا سکوت میکنم ! 
و این من را با من درگیر کرده است .. نه اینکه خودم را برای این خصیصه ملامت کنم .. که خودم را تحسین میکنم ! .. که کجا پنهان کرده بودم این روحیه ی معرکه را ! .. که چقدر کیف میدهد از دور نگاه کردنِ انها .. :)
و من در ابتدای پروژه ی  امتحاناتِ نهایی ، ایستاده ام و از دور به خودم نگاه میکنم 
.. معرکه است ! 
این خود را ... دوست دارم  ... 

179
موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

فکر میکردم دانشجو هستید:)
پاسخ:
ای بابا :)
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۴۶ سید سروش غفاری
مثل همیشه عالی
پاسخ:
لطف دارین :)
این چه خوبه :))
پاسخ:
 :))))))))
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۲ آقای سر به هوا ...
دانشجو هم نمیشی راحت شی :دی
پاسخ:
ایشالا سال بعد :))
بسیار نازک نارنجی و جوزده ای دوست قشنگم :))
اگه به این چیزا باشه من باید هر روز جیغ بزنم و فحش بدم!
پاسخ:
خب برای تو این چیزا عادیه مهری... شاید هر هفته و هر روز اتفاق بیوفته!  برای من ماجرای سالی یه باره :)
جمع گریزی انگاری از خصوصیات نسل ماست :دی
پاسخ:
غالبِ ما... شاید هشتاد درصد..! 
...💜
پاسخ:
:)))))
منم می خوام از دور به خودم نگاه کنم...نمی تونم چی کار کنم؟
پاسخ:
یکی مثل خودتو متصور شو... از دور زندگی کردنشو نگاه کن 
حل است رفیق :)😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی