خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

و درست در زمانی که نباید اینطور باشم .. :(

به مسیر رو به رو که نگاه میکنم وحشت تمامم را احاطه میکند ! خیلی مسخره است .. خیلی خیلی .. ! اما این احساسات ناخواسته هستند ! به راه نگاه میکنم و انقدر خودم را کوچک میبینم که دوست دارم در همان لحظه جمع  زندگیم را جمع کنم و از وسطِ ان راهِ پر از گردنه به بیرون بیندازم ! نمیدانم کدام تحولات شیمیایی در من ، این روزهایم را پر از ترس ، تشویش و اضطراب کرده که با هر اتفاقِ ساده ای گریه میکنم و نشانه های عظیمی در من فریاد میزنند که دیگر لیاقتِ اسمِ "جنگجو" را ندارم .. سربازِ عقب نشینی کرده ی خونین و مالینی شده ام که هر ثانیه وسوسه ی تسلیم شدن را در ذهن میپروراند ... 


rangirangi (76)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۸)

اینا همه اش به خاطر امتحانای نهاییه؟؟! تازه یه دونه امتحان رو دادیم هااااا....
"نهایی رو میپاچونم به دیوار" یادت نره هاااا:))))
پاسخ:
با وجودِ همه ی تلاشهام برای پاچوندش... این حس های مزخرف دارن خفه ام میکنن... هیچ وقت انقدر ضعیف نبودم...  
منم این شکلی بودم اون موقع ها
پاسخ:
کاش این شکلی نبود.. :(
شیمی خوندی؟
پاسخ:
دیروز فصل یک و دو رو خوندم امروزم سه.. دارم بنی هاشم حل میکنم.. تموم که شد یه دور دیگه مرور میکنم :(
وضعیت تو چطوره؟
من تا الان 2 دور کل کتاب رو خوندم + سوالای نهایی که فصل به فصل تو جزوه ام بود رو حل کردم. الان فقط حفظ کردنی ها و جدول های فصل آخر و... مونده.
میخوام تا شب نهایی سوالای نهایی رو دوباره حل کنم از 94-90 ، که میشه 15 تا آزمون!!!
پاسخ:
مگه تو اون دو دوری که کتابو خوندی فصل سه رو نخونده بودی؟ اگه نخوندی دست بجونبون :)
چرا خوندم. ولی جدول هاش که زود یادم میره رو گذاشتم واسه ی آخر کار!
پاسخ:
بریم موفق شیم :)
طاقت بیار رفیق :دی
پاسخ:
شک نکن :( 
فاطمه جانم..
خوب به آیینه نگاه کردی؟
تا حالا خوب به چشمهات نگاه کردی؟
اونا میتونن کمکت کنن..
و یه چیز دیگه..
من یه زمانی فکر میکردم اینکه میگن یه جمله رو هی تکرار کن فقط یه مشت چرت و پرت و مزخرفه..
اما یبار که تا ته ضعف و شکست رفته بودم امتحانش کردم..
اوایل فکر میکردم دارم فقط خودمو به یه وهم دعوت میکنم،
اما یهو پریدم توو واقعیت..
چسبیدم به همون یه جمله..
و جواب داد!
از اون به بعد هروقت توو اون موقعیت قرار میگیرم اینجوری همه تارهای اطرافمو پاره میکنم و همه دیوارهایی که دور خودم کشیدم و با دستای خودم ساختمشون تا خودمو به کشتن بدم ویران میکنم..پنجره هاشم میشکنم..همونا که رو به سراب وا میشن!
اما اون جمله رو..
اون جمله رو کسی نمیتونه بهت بگه..خودت باید پیداش کنی و هرهزارم ثانیه تکرارش کنی و بعد نردبونو بگیری بری بالا..
فاطمه ،
تو موفق میشی..💜
من بهت ایمان دارم.💜
من بهت باور دارم💜
من بیشتر از تمام دوستایی که توو کل زندگیم داشتم به تو و افسانه ات و رویات و وجودت ایمان دارم دختر!💜
بپر..
پاسخ:
همه ی چشم ها داستانی دارن.. مگه نه؟... داستان چشمای منو که خوندی..! .. و میدونی..  که میدونم...! 
تلاش میکنم راسن.. میسازمش دوباره.. 
نهایی خیلی خیلی آسون بود من پارسال هر کتابی رو یه دور می خوندم تازه بنی هاشمی هم فقط برای ۴ تا درس داشتم که البته نخوندم😂از نمره هامم راضی ام (معدل کتبیم ۱۹.۵۰ شد)اصلا نمی خواد نگران باشی سوالا جوری طرح میشه که بچه های دور افتاده ترین مدرسه ها هم بتونن جواب بدن.مطمئنم موفق میشید😆
پاسخ:
امیدوارم منم موفق شم :(
پند های یه کنکوری بعداز ۱۳ ساعت درس خوندن🤒
پاسخ:
:)))
شیمی رو چه کردی؟!
واسه ی ما که خوب بود ، یه دبیر شیمی تو حوزه ی امتحان جواب ها رو گفت!!! تک به تک راه حل سوالا رو توضیح داد! :|

پاسخ:
:|
تا الان یک و نیم غلط دارم :|
هعییییی دلم میخواست همه ی نهایی ها رو بیست بشم! :/
دارم به این فکر میکنم که : وقتی نهایی رو که همه میگن آسونه اینجوری خراب میکنم ، کنکور رو چه کنم؟؟!! امیدم تخریب شد:((((
پاسخ:
شیمی گند زدم در واقع :|
منم الان پاسخنامه رو چک کردم 1.5 نمره غلط دارم!! همش بی دقتی. منم گند زدم. الان با چه امیدی هندسه بخونم؟؟!هوووووووووووف...
پاسخ:
دو و بیست و پنج صدم غلط دارم :| چرا اینجوری میشه ؟
میدونی اگه نمیخوندم و گند میزدم اینجوری ناراحت نمیشدم. اما وقتی تمام تلاشم رو میکنم و نتیجه اش میشه این ، حالم بد میشه. آخه کجای کارم ایراد داره که نتیجه نمیگیرم؟

پاسخ:
میدونی چه غلطایی دارم ؟ مزخرفااات !
یه جا به گرم تبدیل نکردم .. یه جا سوالو بد خوندم .. یه جا اول درست نوشته بودم بعد خط زدم غلط نوشتم .. 

سلام
تاریخ انسانی دیدن دارد:|
پاسخ:
سلام علیکم
خدا رحمتتان کند :|
شد 2 نمره غلط! منم همش بی دقتی کردم.
پاسخ:
میترسم از بقیه اش ! 
وبلاگت خیلی قشنگههه....
پاسخ:
لطف داری عزیزم :)
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۱ کوثر (همان سوم انسانی)
از اینکه همه ی تخمین نمره هایم باید با خاطر مبارک مصحح رابطه مستقیم داشته باشد بیزارم:|
پاسخ:
حالا برو دعا کن بانوی محترمه پریود نباشه :( 
من این فاطمه رو نمیشناسم و مطمئنم که نگارنده روزی خسته از جور زمانه و نهاییات به این حال و روز افتاده که غلط میکنه به واقع :) 💜
پاسخ:
لامصب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی