خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ

قبلنا تر ها خوابِ جزوه ی دوغی میدیدم !

خواب دیدم وسط هال جا انداخته بودیم .. داشتم راه میرفتم و توضیح میدادم ..
 بی هوا دیدم یک تکه نخِ بنفش چسبیده به گوشه یقه اش ... چسبیدم به قفسه ی سینه اش و دوربین را تنظیم کردم برای عکس ..
گفت "بیا بغلم بخواب !" 
گفتم "نمیام ... حتما این تیکه نخ عم گذاشتی اینجا که منو بکشونی این ور ! "
 گوشیم را پرت کرد ان طرف !
 بغلم کرد .. یک چیزی گفت که یادم نیست ..
 خوابیدیم ! 
نه قیافه اش یادم می اید ، نه ان جمله ی اخر .. فقط .. پیراهنش طوسی بود !

d559c310bf3df371c901bd0105184d21
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۶)

ببخشید که میگم ولی "هال" این شکلی نوشته میشه! توی نوشته ی قبلی هم خواستم بگم اما یادم رفت!
پاسخ:
دستت درد نکنه :)
چقدر مرموز بود...
پاسخ:
خودمم درگیرش شدم !
ینی پاچیدم از خنده
ولی در کل همچین خوابایی رو دوس دارم
خودم چند روز پیش با یه شوالیه اروپایی ازدواج کردم
قبل ترشم با یوسف پیامبر!!!
پاسخ:
ولی خیلی خوابه خوش گذشت :) حس خوب داد :)
دیروز تولدش بود
حال روحیشم خوب نیست :(
داغونه هااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
خدا حال همه رو خوب کنه :( این روزا حال روحیِ بیشترمون خوب نیست :(
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۸ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
آن مرد با لباس طوسی آمد
پاسخ:
خوش امد :دی
ایشش اینقده از این مردایی که میان تو خوابمون و خودشونو معرفی نمیکنن بدم میاد :دی
پاسخ:
فاز مرموز دارن خاک تو سرا :(
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۹ .: جیرجیرک :.
من دوتا اسم دارم برای استناد و یه ویژگی ظاهری. ذره بین دست گرفتم ببینم کی میاد تو زندگیم فاینالی :دی
پاسخ:
من منتظرم فقط :دی استناد ندارم :دی
چی توضیح میدادی؟
پاسخ:
اونم یادم نمیاد! فقط قسمتای حساس یادمه :دی
امان از خواب ها ...
پاسخ:
خدا کمکشون کنه به هر حال 
زبان فارسی تموم کردی؟!
والا من یه دور خوندم ، میگم تموم کردم اما ته دلم یه جوریه! انگار درست نخونده باشم:| 
پاسخ:
چجوری خوندی یه دور شد :| به نظرم به حست اعتماد کن :|
من ترم اولو دارم تموم میکنم :|
اجازه هست بخندم؟
گرچه منم دیدم ازین خواب ها :)
پاسخ:
نخیر اجازه نیست :))))
حفظ کردنی هاش که کمه ، بیشتر دستور و تحلیلی داره. یه دور دیگه هم میخونم بعدش میرم نهایی.
هر درس یکی دوتا نکته بیشتر نداره که!!
پاسخ:
منم یه دور که زدم چند سری نهایی حل میکنم بعد یه دور دیگه عم میزنم! 
عجیبا غریبا 
پاسخ:
چی بگم والا :دی
زبان فارسی 3 نمره غلط:|
پاسخ:
بیست میشم :|
چرا انقد بی دقتی میکنی دختر ؟ 
خودمم نمیدونم چرا:(((
پاسخ:
چهار تا دیگه مونده.. هنوز وقت هست! 
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۶ نفس نقره ای
چقدرررر خوب بود! یهویی دلم هوای صدای رستاک رو کرد با این پست!!
پاسخ:
حالا بین خودمون بمونه که میخواستم نسکافه ی رستاک و ضمیمه ی پست کنم و نکردم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی