خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

سلسله واکنشهای چهارگانه به ریز نمرات نهایی

واکنش اولیه ی من ، سکوت بود !

ریز نمرات را در جیبم گذاشته بودم بغل دستم کتابهای سال چهارم بود و بغل دست انها حنانه ، روی نیمکتِ حیاط نشسته بودیم هیچ حرفی نمیزدیم و من در همان حال برای واکنشِ دومم برنامه ریزی میکردم ! واکنشِ دومِ من گریه بود ! به نظرم این بهترین اپشنی است که خدا در وجود ما قرار داده ... 

از نشستنمان روی نیمکت نزدیک به یک ساعت میگذشت ، حالا من کف اتاق نشسته بودم و مثلا داشتم پیراهنِ کرمی ام را تا میکردم ولی این یک تمارضِ بدیهی بود ! گریه هایم غیرقابل کنترل شده بودند و هیچ دستمالی برای پاک کردنِ اب دماغم نداشتم ! 

با وجود انکه حالم خوش نبود و غالبا در این مواقع سعی میکنم روی حالِ بدم تمرکز کنم ، به مهری پیام دادم و گفتم حالم خوش نیست و برای ان کاری که میخواستیم بکنیم هر تصمیمی که فکر میکند درست است بگیرد .. حالم را پرسید میدانست امروز ریز نمره میدهند ... دو جمله تایپ کردم و چند دقیقه بعد پشیمان شدم و به جایشان نقطه گذاشتم !

مهری نباید ان جمله را میخواند .. ! دو سه ساعت بعد عینش را به پدرم گفتم ! .. اما مهری نه .. برای او من باید همیشه محکم بمانم !

واکنش سومم خواب روی کاناپه ی محبوبم بود .. داشتم مستندِ مرگِ ستاره ها و تشکیل سیاهچاله ها را میدیدم که خوابم برد 

خوشبختانه بیدار که شدم پدرم امد ... خب .. من از همان موقعی که مستند پخش میشد منتظر بودم که بیاید و فقط باشد .. هیچ چیز نگوید ولی باشد ! حرف زدیم و گفت نباید پا پس بکشم ! زندگی خیلی بزرگ است و هیچ اتفاقِ مهمی نیوفتاده است ! 

گفت حق ندارم انگیزه نداشته باشم .. که اگر جای او بودم چه میکردم ؟

خب .. راست میگفت ... من همه ی اینها را میدانستم .. ولی باید او هم میگفت ! 

در اصل اتفاقِ امروز یک مسئله ی قابل حل است ! یا من اینطور فکر میکنم .. یا رعنا و حنانه اینطور امید میدهند !

اینطور که چشم های من اعدادِ روی برگه ی ریز نمرات را می بینند و عقلم خودم را میشناسد ، احتمال میدهم کدِ روی برگه ام با کسِ دیگری جا به جا شده باشد ! 

شش درس را اعتراض داده ام .. دراز به دراز افتاده ام کفِ اتاق و "نگو نگفتی" گوش میدهم ... کتابِ زبانم برای امتحانِ فردا بای بای میکند و من خسته و اشفته در همان پوزیشن مانده ام !

واکنشِ چهارم خارج از دست من است .. باید منتظر بمانم ! 



+ دانلود اهنگ نگو نگفتی | مهدی یراحی 



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۳)

نمیدونم چی بگم ازین که تو بدترین شرایطت حتی به حال من فکر میکنی :) سعی میکنم حس کنجکاویمو راجع به اون جمله فراموش کنم...
پاسخ:
شهریورِِ سالِ دیگه شاید بهت گفتمش! 
انقدر نتایج متفاوت بود ؟
پاسخ:
آنقدر! 
منم امروز کارنامه گرفتم..حس خاصی ندارم..ولی بد بود..

آهنگ عالیه؛)..خوانندش نیز!
پاسخ:
همه همینو میگن! 
+آهنگ که :))))
معدل تو کنکور شما تاثیر مثبت داره  . برای ما مستقیم بود تاثیرش . بنابراین خیلی مهم نیست . بیخیال
پاسخ:
آدم این همه تلاش کرده... حداقل نتیجه ای که حقشه رو بگیره نه؟ 
خب راستش من هم از دیدن ریزنمرات نهایی خواهرم جا خوردم ، مخصوصا نمره دین و زندگیش ! ولی همون طور که به اون گفتم و دلداریش دادم به تو هم میگم : عزیزم ، معدل بالای 18 باعث میشه 25 درصد کنکورت رو بگیری ولی اگه کنکورت رو خوب بدی ، یعنی در حد قابل قبول هم باشه طرازت ، باز تاثیرش بیشتر از معدل نهایی حتی 20 ه !!! 
پس بیخودی غصه نخور ، خودت و آماده کن برای یه سال پر از درس و تست ، اگه خوب درس بخونی بعدا حتی دلت واسه این سال مفید تنگ میشه :)
پاسخ:
حتما حرفات یادم میمونه..  مرسی ازت :)))
برای همین واکنش های بعدشه که دلم نمیخواد کارنامه بگیرم:/
پاسخ:
نمیشه فرار کرد! 
کتابای چهارم رو بهتون دادن؟
پاسخ:
اره دادن 
چی بگم والا .  قبلا فکر میکردم دانشگاه  خیلی مهمه . اما الان دانشگاهم هیچ ارزشی برام نداره . نمیدونم . خودمم قاطی کردم .
پاسخ:
تو هر دوره ای آدم یه چیزی براش مهمه... مطمئنم یه سلل دیگه به الانم میخندم! 
ممممم اینا رو دارم میگم که اگه واست اتفاق افتاد بری دنبالش نه این که بیشتر حالت بد شه و استرس بگیری من پارسال وقتی اعتراض گذاشتم از یکی از درسام چند نمره کم شد و  خب شرایط جوری نبود که برم دنبالش و خب خدا شکر امسال تاثیر + شد ولی اگه پیگری کنی و بری دنبالش حتی واست برگه میکشن بیرون پس اگه به خودت مطمئنی نگران نباش 
پاسخ:
اینو خیلیا گفتن... مثل اینکه بار سوم اگه اعتراض بدی برگه میره یه شهر دیگه تصحیح میشه! 
باز مرسی از یاداوریت :)))

خودتو اذیت نکن بخاطر چندتا نمره!

نمره معیاری برای سواد و فهم نیست

مگه نه که ته تهش ختم میشه به دانشگاه؟

یه روز میشه که اصن یادت نمیاد همچین نمراتی گرفتی! :)

پاسخ:
منم تو موقعیتِ تو به یکی تو موقعیت خودم همینو میگم...
ولی خب...  :)

حالا تو خوبه تا سال آینده وقت داری واسه درس خوندن

من که سوم دبیرستان کنکور میدم چون بنده ششم رو خوندم :|

پاسخ:
نظام جدیدو زیاد متوجه نمیشم:(

رو راست باش با خودت

به نظر من مشکل اکثر ایرانی ها اینه که پشت حرف ها و کلمات قایم میشن و احساس واقعی شون در اکثر موارد نامشخصه !!!

من تحسینت میکنم به خاطر گریه ای کردی

پروسه کنکور خیلی ظولانیه ....باید با ثبات ادامه بدی و ادامه بدی تا تموم بشه و ببینی چی شد!!!

با خودت رو راست باش و کاری که فکر میکنی درسته رو انجام بده

من سال سوم اعتراض زدم نمره م کم نشد ولی جبرم اضافه شد ولی فیزیکم که مظمئن بودم اشتباهی کم شده اضافه نشد

ولی خب کاری نمی شد کرد

امیدت به خدا باشه اون بنده هاشو نا امید نمیکنه عزیزم

موفق باشی و شاد

پاسخ:
سعی میکنم مشخص تر از بقیه باشم... حداقل تلاشم این بوده.. 
درست میگی کاری نمیشه کرد.. فقط باید ادامه بدم و ببینم نتیجه ی تلاش هام چی میشه
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۳ آقای سر به هوا ...
اینا هم از اثرات کارنامه اس :))

قالب بیان بلاگ : http://mardebarani.ir/page/bayantheme
پاسخ:
دیگه هرکی یه جور اثراتشو بروز میده دیگه:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی