خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۳ ب.ظ

to make long story short

 "برام مهمه خوب بودن.. مهمه نباختن.. مهمه انعکاس حالم به اون کسایی که به این قلب وصلن! .. چون مهمه سعی میکنم خوب باشم! از یه جایی میفهمی فقط متعلق به خودت نیستی.. من فهمیدم اونایی که فقط متعلق به خودشون نیستن سعی بیشتری برای خوب بودنِ حالشون میکنن"

96fc4d574440512fa0fec696c62d407a


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۸)

قبل علامت تعجب و ویرگول و نقطه سعی کن اسپیس نزنی
پاسخ:
مرسی که گفتی اینو نمیدونستم :))
ولی بعدش حتما بزن.
پاسخ:
نکات ایمنی :)
باز این نسرین اومد به غلطای املاییمون گیر داد:|))))))
پاسخ:
کامنتاشو دوست دارم :))) حتی اگه همش غلط املایی و نگارشی باشه :))

کلا این املایار موجود دوس داشتنیه ایه:))


یکی در میون کامنتایی که میبینم ازش واس بچه ها میزاره غلطای املایی نگارشیه:)خوبه ک یکی هس غلطامونو یادمون میندازه..

پاسخ:
من نصف بیستای املای دبیرستانمو مدیونشم :دی
به کسی نگینااااااااااااااااا ولی تو و دلنیا رو یه کم بیشتر از بقیه‌ی مجازیا دوست دارم
پاسخ:
توعم به کسی نگو که یه رایتینگِ زبانم در مورد تو بود بس که روم تاثیر داشتی :)))

به قول خودت آیکون ماچ و بغل و اینا:)))****


پاسخ:
مسجدی بغل کنین منم بیام :)))))

یاد این حلقه سه نفره ها افتادم:)))

فاطی این کامنت دونیو ببند کسی نیاد تو جمع سه نفرمون:)))))

پاسخ:
اصلا یه زنجیر ببندیم دورش کلیدشم بندازیم تو دریا :دی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۸ مترسک ‌‌
خوب باشیم...
پاسخ:
خوب میشیم :)
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۶ مهری (رُگا)
شک نکن :)
پاسخ:
:)))
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۶ نگــ ❤ـار
اما خب... بده یه جورایی که آدم مال خودش نباشه
که واسه اینکه حال خوب بقیه رو بد نکنه مجبوره حال بد خودشو خوب کنه...
+نسرین! من چی؟؟ :|
پاسخ:
بعضی وقتا این خودش یه انگیزه است!
ازون پستاییه که پتانسیل متحول کردن رو داره ، مخصوصا جمله آخرش !
پاسخ:
اصلا هدفش همین بود :)))))))
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۰ نگــ ❤ـار
جمع سه نفرتون؟؟؟؟؟
بگو ما مزاحمیم دیگه!!!
پاسخ:
تحت تاثیر بودیم دیگه :دی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۰ نگــ ❤ـار
ندیده میگیرم اینبارو :دی
پاسخ:
بله:))))
نگار تو ته تغاری منی :))))
تو رم یه جور دیگه دوست دارم که اینا رو اون جوری دوست ندارم :دی
پاسخ:
آقااااا :دی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۳ نگــ ❤ـار
اوکی مرسی نسرین!
صد با صد برابر است :دی
پاسخ:
:)
با خوندن پستت یاد رامبد جوان اقتادم :))

ولی موافقم با حرفت :)
پاسخ:
رامبد:)))))))
یعنی هر کی میگه من متعلق به همه ام حتما باید خوب باشه
پاسخ:
آدما که همیشه نمیتونن خوب باشن! ولی این مسئله حداقل یه انگیزه اس که به خودشون کمک کنن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینجانب دلنیا،یک عدد زخم خورده ***** ****** ***** برای شما دوست عزیز در حال نوشتن میباشم

با توجه به اینکه امشب شب قدر است و عملا بنده هیچ غلطی نمیتوانم بکنم،از شما دوستان دخترِم خواستارم امشب مرا فراموش نکنید!

گناه دارم خب..

پاسخ:
اتفاقا حسابی یادت بودم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی