خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

راست میگه پست گذاشتن با گوشی سخته :(



  • انتخاب جسورانه ام برای قبولِ درخواست دادن به دانشگاه با ستمگری و مسخره بازی همراهه! دانشگاه به شلوغی و بی هدفیِ دبیرستان نیست! دبیرستان مثل دهان شیطان بزرگه که گاز میگیره و میجوه! و حال همه رو میگیره و این روت تاثیر بسزایی میذاره! راستش من میخوام برم دانشگاه چون دبیرستان به دردِ من نمیخوره! بخاطر اینکه صورتم مثل یک حیوان جونده است و عادت دارم به گفتنِ مزخرف ترین چیزها که همگی موارد ذکر شده تهوع اوره !

این جملاتِ گِرگ در me and eral and the dying girl دقیقا همان چیزیست که هفت روز است برای گفتنشان تلاش میکنم! 
و ورای این واقعیات، قرار گرفتن در مسیری ناخواسته از اتفاقات که به آن فرآیند "بزرگ شدن" میگویند مرا عذاب میدهد!  مسیری تقریبا غیرقابل انتخاب و پیش بینی! 
انگار که جز این راهی برای پیش گرفتن نباشد! تو مجبوری این مسیر را در پیش بگیری هرچند برایت شبیه به سرطانِِ  درجه ی چهارِ راشل باشد! هرچند هر روز گریه کنی و به آینده ناامید تر شوی! 
یک بار راسن گفته بود مسیر همان هدف است! من از این مسیر متنفرم!  حالم را به هم میزند و این واقعیت از زبانِ من برای آنهایی که از بیرون مرا میبینند مثل اتانازی میماند!  آنها مرا شیفته ی این اتفاق میدانند! برای آنها من یک خرخوانٍ بلفطره هستم و این دیدگاه برای من مثل گیر کردن زیر سیل در ساعت هشت شب بدون چتر و لباس گرم است! 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۰)

خیلی سخته.

و طبق... بعدش چی؟
پستت ناقص نیست؟
پاسخ:
نه اضافی بود :دی
میفهمم چی میگی
بنظر من ما بیچاره ها از بس به درس خوندن مجبوریم انقدر ازش ناراحتیم...فقط اگر اینهمه فشار ( نمیشه گفت اینهمه فشار رو برمیداشتن...چون کسی برا بر داشتنش وجود نداره..فقط میشه راجبش خیال پردازی کرد) وجود نداشت...شاید هم درس خوندن واقعا لذت بخش میشد هم زندگی قشنگ تر
پاسخ:
دقیقا..  و بعد تنها اثرش اینه که از درس خوندن خسته میشیم و میذاریمش کنار 
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۵ آقای سر به هوا ...
هیچوقت نمیشه برای مردم زندگی کرد !
پاسخ:
بعد باحاله که نمیذارن برا خودتم زندگی کنی! 
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۷ نفس نقره ای
توصیفت شبیه توصیف بیل راجع به کتابش بود تو کتاب مائوی دوم :)) همون که پستش رو گذاشته بودم!
پاسخ:
یادم باشه کتابه رو بخونم :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۷ نفس نقره ای
در ادامه میخواسم بگم که من چقدر خوشم میاد و اینا که یادم رفت :/
پاسخ:
یادت پایدار :)))
تف.
پاسخ:
تف بک 
استوکیومتری در نوعِ خودش بی نظیر بود 
دلم واسه شیمی لک زده ینی  :(
پاسخ:
شیمی :(
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۹ ستودک بانو
قابل تفکر :)
پاسخ:
:))))
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۷ راسن حسینی
دیدن توم توو این حالت برای ما آسون نیست!
اون چیزی که حالمو خوب میکنه ایمان و باوریه که به وجودت دارم و به وجودم گره خورده..
ایمانی که میگه تو ازش عبور میکنی💜
مثل کوهنوردی که یه قله رو فتح میکنه:))
پاسخ:
الان از اون لحظه ای که اینو نوشتم خیلی بهترم.... :)
چرا اینقدر نا امیدی ؟ تو بیشتر پست آت همش از زندگی می نالی....!!! 
پاسخ:
میگن ادما نه به اندازه ی اینستاگرامشون خوشبختن ، نه به اندازه ی وبلاگشون بدبخت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی