خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

به خاک من بزن


هوا دقیقا شبیه به اواسط ابان است و این حالم را خوب میکند.. همین که اواخرِ روزهای مریض گونه ی تیر ماه را با صدای قطره های بارانی که از شیروانی به پنجره ام میخورد بیدار شوم و حتی نیازی نباشد صورتم را بشورم چون باران از قبل زحمتش را کشیده (!) شاید محرکی قوی برای شسته شدن ضایعاتِ نفتیِ چمباتمه زده روی ذهن و روحم باشد! یعنی امیدوارم اینطور باشد.. از این طور بودن بیزارم! از نوشتنِ چیزهایی مثل جمله هایم در پست قبل هم بیزارم! حساس و بیشعور شده ام.. کوچیکترین جمله ای حالم را دگرگون میکند و شروع به خودخوری میکنم

حداقل این را فهمیده ام که حرف زدن چندان کمکی نمیکند! همان طور که نوشتن.. همانطور که پاک کردن تمام اهنگهایم یا هیدن کردن گالری!

انگار این تکه از من کاملا ناشناخته و نوظهور است.. هیچ کدام از تجربیاتم عمل نکرده اند ولی مجبورم لبخند بزنم! یعنی نگران شماره ی چشم هایم هستم که دیگر کمتر گریه میکنم :( کاش یک طوفانِ سهمگینِ خانمان برانداز می امد و همه ی ما را مجبور به مهاجرت و دو سال جا ماندن از زندگی میکرد !


70d33a82f578f739f267990b222919d1

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

گریه روی شماره‌ی چشم تاثیر نداره
حالا نمی‌دونم یعقوب دقیقاً چه جوری نابینا شد، ولی در مورد من اثر نداشته :دی

غلط نداشتی تو این پست.
20 تمام
پاسخ:
شما که نسرینِ پولاد زره ای :دی


به امیدِ بیست های بیشتر.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ ماهرخ بانو
کلا حذف کردن خیلی باحاله من همیشه هر وقت کسلم میرم اهنگام.مخاطبینم.عکسام و.. رو حذف میکنم
از نظر بعضی های من یک دیوانه بالفطره ام :D
و باران هم که جان است 
پاسخ:
همه مون یه مشت دیوونه ایم ولی دوزش فرق میکنه :)
باران که جان است... 
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۰ مترسک ‌‌
منم بعضی وقتا پاک می‌کنم اما هر چیزی رو پاک کنم، آهنگام رو پاک نمی‌کنم، حیفن آخه، حجم دانلود پاشون رفته :))
جدای از شوخی هر مدل حرکتی برای تنوع بخشیدن به ادامه روال زندگی، خیلی هم مفید و خوبه ^_^
پاسخ:
فوقش با حجم شبانه برمیگردن:)
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۹ مترسک ‌‌
آخه حسش نیست برم دوباره دنبالشون بگردم D:
پاسخ:
خب شما در این شرایط کات کن بریزشون رو لپ تاپ:)
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ آقای سر به هوا ...
تمام این پسن نشانی از نزدیکی به کنکوره :دی
رد دادی رسما :|
پاسخ:
سلامت باشی :)))
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۳ نفس نقره ای
نه نه بنویس کمک میکنه :)
پاسخ:
اون که صد درصد :)
من هم راه اینکه ناراحتیم رو کمرنگ کنم در لحظه، اینه که کل چت و عکس و آهنگایی مربوطه رو پاک کنم ... شاید بهترم نکنه بعضی وقتا ولی مسلما باعث میشه بدتر نشم!
پاسخ:
دقیقا! اصولا کم پیش میاد باعث تغییر حال نشه :)
پستات یه آرامش خاصی داره واقعا...خیلی جالبی😉
دلم نیومد کامنت نزارم:))))
پاسخ:
مرسی عزیزم :)))
من هوای ابری بسی دوست میدارم.حتی اگر هوا رو شرجی و گرم کنه(مثله چند روز پیش اینجا)و خوش به حالت که همچین هوایی رو تواین موقع داری.و قوی باش و بیشعوری رو بذار کنار !:) تو میتونی.
پاسخ:
مرسی از خط اخر :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی