خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

اپشن های خوبِ برقراری ارتباط

تقریبا سه روز باران میبارید و حالم را میشست ! الان میشود گفت دیگر ان حس های مزخرفِ دو هفته ی اخیر را ندارم و همین معرکه است :) معرکه ینی حتی داد و فریاد های اقای صاد سر کلاس شیمی هم نمیتواند حالم را بگیرد! و چند دقیقه بعدش که یکی از همین مزاحم های مریض خیابانی مرا به مرز سکته برد و با ان ابمیوه هزار تومانی خودم را از خطر غش در کف خیابان نجات دادم هم چیزی از ارزشِ این حال کم نکرد! چون دختر بودن سخت است و من این را خوب میدانم :)

امروز تر ها بیشتر میبینم که انسانها یا بهتر بگویم ، دوستها چطور در گذر زمان و دور بودن از ما یک ادم دیگر میشوند.. طوری که سخت باور میکنی او یک روز رفیقی بوده که زنگ تفریح ها با هم پفیلا نمکی میخوردید و روز های پیش رو را متصور میشدید.. قبلتر هم از این ماجرا نوشته بودم و شرلوک را مثال زده بودم، هنوز هم مثالی بهتر از ان پیدا نکرده ام ! به نظرم تمامِ فصل سومِ این سریال توسط این حس محاصره شده بود! .. 

پدیده ی مزخرفیست! اما از ان مزخرف ها که میشود به ان عادت کرد! و این واقعیت خوبیست، چون این روزها اصلا جایی برای این یک رقم را در مخیله ام ندارم! ترجیح میدهم حالِ حاضر را با همین روندِ رو به رشدِ شخصیتی ادامه بدهم! باران ببارد ، فحش ندهم و هر روز با همان اهنگِ خزی که قسمتی از ترجیع بندش "نه یادت نیست به خدا که چیکار کردی با ما" ست شروع کنم! 

شاید همین تغییر ها شروع مرگ بعضی روابط باشند! اصلا چرا باید فکر کنیم حتما مشاجرات و اختلافها مسبب پایان یک رابطه اند..! 

انها میتوانند تبدیل به ادمِ دیگری بشنود.. کسی که نمیشناسید! و مسلما در این شرایط شما میتوانید دوباره تصمیم بگیرید میخواهید با هم در ارتباط باشید یا نه! این حق طبیعی ماست! مگر نه اینکه انچه از یک فرد به عنوانِ "رفتار" یا "برخورد" میشناسیم مهم ترین عامل در برقراری ارتباط است..؟ و مگر نه اینکه تغییراتِ رفتاری ما را به فرد دیگری تبدیل میکند.. ؟ پس در موردِ این ادم جدید باید دوباره تصمیم گیری شود :)

سلام کسی که اینها را نمیخوانی:) از تو متنفرم و دیگر نمیخواهم ریختت را ببینم :) خودت را گم کن و دیگر جلوی من پیدا نشو :)))


e0cc07adf04116ee25bf92e9047fca5f

 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱ نفس نقره ای
عکس چقدر خوبه :)
پاسخ:
اره حس محشری میده :)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۳ نگــ ❤ـار
این تغییرا همیشه خوب نیستن..
پاسخ:
بدیش همینه! 
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۲ منم دیگه(:
به نظرم این تغییر های یهویی همیشگی نیستند...
حداقلش اینه که  یه ماهه بر میگردن به اصالتوشن!!!(=
^_^
پاسخ:
ولی مخالفم باهات! تغییرای یهویی هم یه سیر دارن! سیری که ما نمیبینیم و همین غالبا باعث پایداریشون میشه
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۹ مادموازل ساراh
با تغییرات دل میکنیم ولی نمیشه که گاهی دلتنگ اون روزهای خوش خوشانه نشیم! نمیشه که آرزو نکنیم کاش تغییر نمیکردیم
پاسخ:
تلخه ولی درست :(
۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۹ منم دیگه(:
درمورد من که صادقه!!:/
پاسخ:
پس خداروشکر :)
چهار بار ازکلمه مزخرف استفاده کردین..
پاسخ:
لازم بوده دیگه :))
داشتم به شرلوک فکر میکردم گفتم پاشم برم وب گ ردی...تو از شرلوک گفتی ...آوخ ! 
شرلوک هام از رو کامپیوتر حذف شده و من عزادارم :|
پاسخ:
ریسایکل بین و نگا کن شاید شد برگردونی :( حیفه :(
یعنی تف !

شرلوک برنگشت .. دانلود کردم به زبان اصلی حال بهم زنه :| من شرلوک با دوبله ی آفتابی میخوام با دوبله ی جان ِ دوست داشتنی ..
+ شبکه ی نمایش هم گذاش گذاش تو اوج امتحانا شرلوک پخش کرد ینی خاااااااااااااک :)
پاسخ:
من نفهمیدم چیشد الان بده که به زبان اصلیه یا چی؟ 
هیچ فیلمیى از شبکه نمایش نمیبینم .. فیلمو شرحه شرحه میکنن داستانشم عوض میکنن منتم میذارن:( شرلوک فقط زبان اصلی::::)))))))
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۲ حمعصومه تفکری
تو شرلوک رو با دوبله ی فارسی دیدی؟ معرکس ! 
جدا از سانسوراش :)
مثلا تو جشن عروسی جان . شرلوک میگه تو دوبلهی اصلیش دلنم میخواد برقصم ..تو دوبله فارسیش میگه میخوام آواز بخونم :))))
پاسخ:
خب چه کااااریه نسخه ی اصلی که بهتره :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی