خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

یوهاهاهاهاها

بعد از این همه نوشتن و پاک کردن فقط میتونم بنویسم اگر همه اون بیرون اسم "خودباوری" و "اعتماد به نفس" رو "خودشیفتگی" و "غرور" میذارن ، ترجیح میدم همون خودشیفته ی مغرور باشم تا ترسوی منفی نگری که همه ی این سالها بودم !
بعضی وقتا ما واقعا لیاقتشو داریم .. واقعا خوبیم ولی میترسیم اینو باور کنیم ! این ماجرا مسخره و بی سر و ته به نظر میاد و من دیگه از تحمل خودم تو این وضع خسته شدم! 
کنکور مثل سرطان میمونه! همه دارن از شیمی درمانی استفاده میکنن ولی فقط اونایی زنده بیرون میان که به روزای خوبشون ایمان دارن :))



6535422ef9e841674aa3b0d7eb116bb6
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۸)

کار همه اسم گذاشتنه شما همون خودباوری و اعتماد به نفس داشته باش... 
پاسخ:
خوب گفتی .. کارِ همه شون اسم گذاشتنه !
فعلا تو پارو بزن
چیزی به ساحل نمونده

خیلی حرفا دارم در مورد پستت بزنم
ولی ترجیح میدم سکوت کنم.
پاسخ:
کاش یه روز حرفاتو بزنی.
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۳ هانیه شالباف
آدم تا میاد به خودش عزت‌نفس بده بقیه شاکی میشن! نمیفهمم چرا!
پاسخ:
منم نمیفهمم ! 
بخشى از حرفامو خصوصی گفتم بهت :دی
یه عده بودن عادت داشتن پستامو بکوبن
اخیرا کامنتامو این ور اون ور میبینن و میان بر اساس کامنتا مورد عنایتشون قرارم میدن
کلا یه عده اگه راجع به آدم نظر ندن نمیشه
پاسخ:
الان کاملا متوجه شدم چی میگی... خیلی خیلی متاسفم از وجود این ادما... شاید اگر جای تو بودم اصلا نمیتونستم حتی نصف تو تحمل کنم!
خخخخخ کاش یوهاهاهاهاها ی عنوان 4 تا ها داشت:|  وسواسی میشم وقتی میبینمش:|
پاسخ:
بیایید به وسواس ها غلبه کنیم :)
کنکور رو جدی بگیرید ولی خودتون رو اذیت نکنید به خاطرش
پاسخ:
مسلما همینطوره :)
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۹ آقای سر به هوا ...
جمله آخرتو همه جا منتشر کن تا مریض ها امید بگیرن ...
پاسخ:
کاش واقعا بشه به گوش همه شون رسوند :(
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴ نفس نقره ای
راستش رو بخوای یه وختایی دلم واسه کنکور تنگ میشه! چون دقیقا بعد از تموم شدنش فهمیدم چجوری باید ازش رد شم! تو قبلش بفهم :)
پاسخ:
فکر کنم دارم میفهمم نه ؟
تو می‌تونی، من مطمئنم ;)
پاسخ:
مرسی که مطمینی .. حسِ خوب میده :)
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۹ نفس نقره ای
اوهوم باهاش نجنگ؛ اگه شبیه دیو سه سر نبینی اونو اذیت نمیکنه!!
پاسخ:
کلی لبخند :))))))))))
بجنگ
تو برای مقاومت و جنگ و پیروزی زاده شدی
:)

پاسخ:
این پستو در جواب به اون چالشت نوشتما.. یادم رفت اضافه کنم :))))))))))))))))))))))))
دقیقا مثل یه سرطان بدخیم به نظر میرسید ولی من با خودباوری و اعتمادبه نفسی که مشاورم و بعدا خانواده ام بهم تزریق کردن، خوش خیمش کردم، من هم برای فرار از استرس به روزهای خوب آینده فکر میکردم، میگفتم سال دیگه دانشجوی فلان رشته ام فلان جا، بعد فارغ التحصیل میشم، تخصص میرم فلان و ... یعنی میخوام بگم قبلش فقط یه آرزوی دور بود واسم، ولی بعد وقتی وارد جو کنکور شدم، با اعتماد به نفسم تونستم شکستش بدم...
پس به خودت مغرور بمون ؛)
پاسخ:
مرسی از حسِ خوبِ توی حرفات:))))
سلام 
یکی از کامنتا اشاره شد به این موضوع 
اتفاقا منم دانشجو شدم فهمیدم چه جوری باید خوند ؛ چه جوری باید تست زد اما دیگه کار از کار گذشته 
فقط کنکور رو مث یک سد نگاه نکنید شبیه به یک پل نگاه کنید 
پاسخ:
از الان اینجوری نگاه کردن یکم سخته اما نشدنی نیست:))))
ولی چقد بده که دیر میفهمیم
جمله ی آخر عالی بود:))
پاسخ:
یوهاهاهاهاها :))))
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۲ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
کنکور پایان زندگی نیست،بلکه پلی است میان مدرسه و دانشگاه
پاسخ:
ولی در کل خاک بر سرش به نظرم
سخت نیست  چون تو سخت تری.
واقعا میتونی اگر درست و با اعتماد به نفس پیش بری.درست درست درست!
موفق میشی.میدونم:)
پاسخ:
مرسی از حال خوبی که بهم منتقل کردی :)))
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
ولی در کل خاک بر سرش به نظرم

اینو خوب اومدی لااایک
پاسخ:
لایک به وجودت:)
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۵ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
میتونی و میتونم ((:
پاسخ:
بی شک :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی