خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

جاده میرقصد به ساز بی مهابا راندنت!

این روزا نوشتن برام سختتر از تست های مثلثات شده! صحنه ی تکراریِ باز کردن پنل کاربری و نوشتن و پاک کردن هر روز تکرار میشه و این یکی از دراماتیک صحنه های زندگی هر بلاگره.
فکر نمیکنم هیچ وقت بتونم دست از وبلاگ نویسی بردارم! فکر نمیکنم هیچ بلاگری بتونه هیچ وقت دست از وبلاگ نویسی برداره! حتی اگه بعد از یه هفته ننوشتن دکمه های کیبورد گرمای انگشتات رو فراموش کرده باشن و مجبور باشی دوباره اهلی شون کنی:)
فرق وبلاگ با شبکه های اجتماعی اینه .. اونا غم میارن! اینو اون شبی فهمیدم که رعنا اصرار داشت دیگه تا دوی شب بیدار نمونم! رعنا اعتقاد عجیبی به "حالِ دوی شب" داره و نمیتونم بگم این باورِ عجیب روی من بی تاثیر بوده. درست یا غلط دو و نیم شب بود که فهمیدم تبدیل به محلولی از اینترنت شدم و بهتره تمومش کنم:)
 دو و سه دقیقه ی شبِ بعدش بود که اینستاگرامو به طرز غمیگینی دی اکتیو کردم و تلگرام رو به دیار باقی راهنمایی شد! 
اون لحظه انتظار داشتم یه حسِ جادویی سراغم بیاد و کلی هری پاتر بازی دربیارم ولی هنوز اتافی نیوفتاده من منتظر همون حس جادوییم :)))
اما اگه هیچ حس جادویی هم در کار نباشه از این تصمیمم راضیم! همیشه در دسترس بودن به مرور دلتنگی و تنهایی میاره! هرچند ما تنهایی رو هم از خدا به ارث بردیم و نمیتونیم از بین ببریمش اما حداقل کارِ ممکن فراموش کردنشه:))
بعضی وقتا باید کنار بکشیم.. برگردیم به روزایی که هیچ کدوممون فکر نمیکردیم قراره اینجوری شه !

0790d62b1684365edb0605ece4bacce0


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۵)

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۸ مبهم الملوک
همچنان کلی حس خوب برای تو ^________^
پاسخ:
هورااا و پایکوبیِ حضار :)))))))
خیلی وقته که میام میخونم و کامنتم نمیاد! نمیدونم چرا 
پاسخ:
اینا همش یه مریضیه که تو هر کس یه مدلی نمود پیدا میکنه 🤔
با متن که موافقم پس یه گیر به عنوان متن و گروه چارتار بدم و برم:)
به نظرم کارهای چارتار لایق این همه توجه نبودند :)
پاسخ:
نظر شمام محترم:)))))
من 12 شب میخوابیم ، دیگه خیلی مقاومت کنم 12.5:)
به اینستاگرامت عادت کرده بودم!!
پاسخ:
همتت پایدار دخترم :)))
امروز دلم خواست برم حس خوب عکسای اینستاتون رو ببینم که خب نبودن :/
البته بهتر
درست حسابی میشینی سر درس و مشخت :)
پاسخ:
ایشالا برمیگردم یه روز :) اره دیگه درس و اینام بی تاثیر نبوده تو این حرکت 
ایشالا همیشه خوب باشی رفیق :)
پاسخ:
ایشالا شما خوبتر از ما باشی :)))
همیشه در دسترس بودن به مرور دلتنگی و تنهایی میاره. 
حالا دیگه وقتی ازم بپرسن چرا تلگرامتو پاک کردی، حرفی که باید بزنم رو خواهم گفت. حرفی که حسش بود اما واژه ای برای ادا کردنش پیدا نمی شد و چه خوب نوشتیش بیک جان :)
پاسخ:
کلی لبخند گنده و حس خوب مال تو :))))))
من هم هرچی رو حذف کنم اعم از فیس بوک و اینستا، نمیتونم وبلاگ نویسی رو کنار بذارم، فقط شاید از وبلاگی به وبلاگ دیگه ای اسباب کشی کنم!
پاسخ:
میبینی چقدر جادوییه ؟ انگار یه ویروسِ قلمبه است که نمیخواد از بین بره
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۱ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
واقعاً منم همین حسی که به وبلاگ داری رو دارم :|
اصلاً هیچ جوره نمیشه کنارش بذارم(:
رفیق شفیقم وبلاگ^_^
شاید بتونم بگم اولین دوست مجازی من وبم بود وشروع و نوشتن تموم نگفتنی هام
واسه همینه عآشقشم(:
موفق بآشی کنکوری جآن
پاسخ:
خداروشکر که داریمش :))) 
کلی کلی درسات خوش پیش بره الهی :)))
پیج اینستاگرامت خوب بود اما خوشحال شدم دی اکتیوش کردی!
شاید بهتره هممون به زندگی برگردیم!
پاسخ:
حتی برای مدتی کوتاه :)))
خوب کردی که تمومش کردی این بازی کثیفو!
منم هربار میزنم میپوکونمشون...باکی نیست !
پاسخ:
انقده سبکم:)))
فاطمه (خودکار بیک) partchap partlist - partcalendar.com
dar zemn
matlab jaleb bood ;) :
جاده میرقصد به ساز بی مهابا راندنت!
پاسخ:
:)))
جدیدترین پیشرفتم دیلت آل فولدر موزیکم بوده :)
بمب های دیگری در راه است..
پاسخ:
به امیدِ ان روز :)))
همه آدمای موفق طعم تنهایی رو چشیدن..کاشکی میشد ما بخوریمشD:
پاسخ:
من خوردم خوشمزه نبود :) 
وای فاطمه :)چقد حس خوبی داره وبلاگت
فک کنم یه سالی میشه که فالو کردم اینستاتو و فالو کردی اینستامو
با اینکه کم ولی سر میزدم به اینستات:)
ولی هیچ وقت وبلاگتو ندیده بودم.


الان که چند ماهیست هیچ جا آرامش بلاگ را ندارد،به وبلاگ نویسی رو آورد و اکانت تلگرام را حذف  کرده و کمتر در اینستا حضور داریم یافتن وبلاگ پر از حس خوبت نعمتیست برای ما :)
پاسخ:
خب تو بیو که ادرس وبلاگم بود همیشه =)))) 
حس بی نظیر وبلاگا هیچ وقت تموم نمیشن .. یه مشت بنفش قاتیشونه :)) 

+مرسی از لطفت :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی