خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

تلاش برای ارزشهای روحی

یه هفته است متوجه شدم یه ماه میشه که دیوونه نیستم! برای این فاجعه ی شخصیتی شبها گریه کردم و برگ برگِ دفترچه ی صورتیمو دنبالِ خودم گشتم! هر روز صبح قبل از بلند شدن از تخت چند دقیقه زل میزدم به گلدونِ نارنجیِ پشت پنجره و تلاش میکردم یه اثر انگشت از دوره ی دیوونگیم روش پیدا کنم!
نوشته های روی دیوار اتاقم رو عوض کردم! شبا دیگه روی شکم نخوابیدم و تا سه ی صبح سریال ندیدم! با کاناپه ی محبوبم ساعتا خلوت کردم و هرچند در نهایتِ همه ی گفتگو ها بیهوش میشدم، اما نتایجِ قابل توجهی داشت!
راسن بهم گفته بود هرچی که حالمو بد میکنه از جلوی چشمم بردارم .. حتی اگه اون چیز، دفترچه ی سبز رنگِ هفده سالگیم باشه! 
دیروز گذاشتمش تو کشو .. یه دفترچه ی دیگه خریدمو به هم قول دادیم روزای خوبی کنار هم داشته باشیم :))
به نظرم تلاش برای خوب کردنِ خودت حتی اگه موفقیت برانگیز هم نباشه قابل احترام و تقدیره! همین که دنبال بهونه ای برای خوشحال شدن نباشی و هر روز سه ی بعد از ظهر با داغون ترین اهنگ های ممکن اتاقتو مرتب کنی!
نمیدونم تعداد ادم هایی که دیوونه بودن رو به همه ی حالت های ممکن ترجیح میدن چقدره اما فکر میکنم دیوونگی چیزیه که برای نگه داشتنش باید جنگید! دیوونگی خیلی قیمتیه و اینو هرکسی نمیفهمه.

176
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۶)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای ارزش های روحیتو بالا ببری!
پاسخ:
اومدم:) خوشم نیومد:) برگشتم :)
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۶ هانیه شالباف
من عاقل بودن‌رو ترجیح می‌دم :))
پاسخ:
خب هرکسی روش خودشو داره :)))
دیوانه چون دیوانه بیند خوشش آید :)
پاسخ:
ای بابا شمام اره؟:))
کجا میشه این حرف نو رو ترورش کرد؟ :| مسخره :| 
+ همیشه میخواستم با این عکسه یه پست بنویسم پیش دستی کردی :))
پاسخ:
جاشو پیدا کردی بگو سوار بر اژدها بیام :::::)))))))))
به نظرم تلاش برای خوب کردنِ خودت حتی اگه موفقیت برانگیز هم نباشه قابل احترام و تقدیره!
اصلا این تلاشه از خود موفقیت هم مهم تره
پاسخ:
بی نظیره :))) 
فقط تست بزن . ارزش روحی و این چیزا خود به خود درست میشه :)
پاسخ:
خود به خود که درست نمیشه ولی تستامونم میزنیم:)
با اینکه همسن هستیم نمیدونم چرا این درگیری های شخصیتی که تو داری رو من ندارم!
پاسخ:
خب قرار نیست که همه مثل هم باشن که جانم :)
فک میکردم این چیزا در یه دوره ی خاص از زندگی رخ میده مثل همین نوجوونی و بعدش از بین میره.
پاسخ:
دایما یکسان نباشد حال دوران :) حالا سنت هرچی میخواد باشه
ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد
دلا دیوانه شو
دیوانگی هم عالمی دارد
پاسخ:
درد منم همینه دیگه:)
دیوانگی بسته به تعریف هر کسی میتونه متفاوت باشه.عقلای دیوانه یا دیوانگان عاقل!
به هرحال هر طور که هستی برای خوب بودن و موفقیت تلاش کن...بجنگ:)
پاسخ:
مرسی از حس خوب کامنتت :)))
منم دیوونگیم رو خیلی دوست دارم ولی داره از دستم میره!
پاسخ:
ترو خدا مواظبش باش:(((
سلام فاطمه جون.اول بگم که کللل وبلاگتوخوندم وخیلی خوشحال شدم ازاینکه انقدرشبیه منی! تبرررییک بخاطراین احساس مشترک((:
دوم اینکه میخواستم بپرسم معدل نهاییت چندشد(البته اگه دوست داشتی جواب بده چون امسال نهاییم پرسیدم)
برای نهایی ازکتاب خاصی بغیرکتاب درسی استفاده میکردی؟؟کلاتوصیه ت به من براامسال چیه؟؟
Special thanks to you!!
پاسخ:
:)))))
خب میدونی مهم ترین چیز تو نهایی اینه که با نگاه کردن به سوالای سال های قبل به این فکر نکنی که کار راحتیه! هرکسی حتی اگه معلما یا بچه های سال بالایی از تجربه ها و اتفاقایی که توی نهایی براشون افتاد هم چیزی گفتن نباید اهمیت بدی
یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه و فقط درس بخونی .. همین:) 
معدل من چندان خوب نشد .. تو یه ماهی که نهایی میدادم تقریبا هر هفته بیمارستان بستری بودم .. نزدیکای ١٨ اوردم
خب باتوجه به اینکه اینجادیربه دیربروزمیشه گفتم حداقل یه هفته بایدمنتظرباشم پس مرسی واسه جواب.
   معدل هم فدای سرت ایشالابادرصدای خوب توکنکورجبران میشه هرچند معدل کشکیه چون تواخبارنشون میدادبالای نوزده ونیم روهم تاثیرنداده بودن.
 حتماهم کارهمون رفیق موجوددرمنتهاالیه قفسه سینت بوده!
  ینی درسطح کتاب بلدباشم حله؟


دیوانگی تان مستدام((:
پاسخ:
دیر به دیر به روز میشه اما هر روز چند بار چک میشه :)) 
از بابت معدل اصلا ناراحت نیستم .. متوسط معدل کشور اونقدری پایین هست که مهم نباشه برام  .. تاثیر معدلم احتمال قوی مثبته برای ما که خب ینی تقریبا بی تاثیر 
بلد بودن و فهمیدن فرق داره .. فقط بلد بودن کافی نیست باید فهمیده باشی .. باید به خودت مسلط باشی 
مثال میگم تو امتحان شیمی من تقریبا یه نمره چیزایی رو غلط نوشتم که ساده ترین چیزای ممکن بود .. ساده در حد جمع تو ریاضی! اینو میگم که یعنی نباید فکر کنی بلد بودن و خوندن کافیه .. باید به خودت مسلط باشی :)
امیدوارم که موفق باشی :))
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۱ آقای سر به هوا ...
دیوونگی یعنی هم دکتری حالیت باشه هم کارهای ضدشو زیاد انجام بدی ! :))
پاسخ:
من به شخصه حمایت میکنم از این ماجرا :)))
متوجه ام .شماهم همین طورایشالارتبه تک رقمی.مرسی.
پاسخ:
ممنونم:)))
من به شخصه با این مقوله زندگییییییی میکنم :))))))
پاسخ:
تعجبیم نداره :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی