خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ

یک طورِ جدیدی

bc6f12c5f76a60b86c8a3989f046e98e

بعضی وقت ها شبیه "زن های زندگی زده" میشوم. یعنی دقیق ترش این که این روزها شبیه انها شده ام. هر بار که به اینه نگاه میکنم غصه ی شبیهِ هم نبودنِ ابروی راست و چپم مرا میگیرد! ده دقیقه چلوی اینه میخ میشوم تا به خودم ثابت
کنم شبیه هم هستند. سریالِ رمانتیک میبینم و حتی ترکیه ای یاد گرفته ام! ساعتِ ادبیات کراش* هایم را لیست کردم! هفتاد و شش تایشان را در تاریخ ثبت کردم! و خیالم راحت شد که کسی فراموش نشود :))))
راستش این شکلی کیف میدهد :) یک مدلِ جالبیست که فرق دارد. یعنی شبیه ترین حالت به این شرایطِ این روزهایم مثلِ پیدا کردنِ یک خواننده ی جدید و زیر و رو کردنِ ارشیوش است .. اهنگ هایی که از خودت میپرسی چرا تا به امروز نشنیده بودم ؟ ! یعنی دقیقا حس هایی که از خودت میپرسی چرا قبلا تجربه نکرده بودم!؟ 

 


* "کراش داشتن روی کسی" (too have crush on s.o)  به معنای علاقه ایه که طرف مقابل ازش خبر نداره. اصولا یه نوع علاقه ی سطحی تلقی میشه اما ممکنه معناش برای هرکسی متفاوت باشه. 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۱
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۷)

یاحسین (ع)
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۴ .: جیرجیرک :.
در رابطه با ابرو باید بگویم هیچ غم مخور، هر جور که حساب کنی از مشاهدات میدانی بگیر تا نظرات علمی ثابت شده است که دو نیمه ی راست و چپ بدن و اعضایشان قرینه نیستند. باور کن و لبخند بزن به انحصارِ خاصِ چهره ات :)
پاسخ:
اینو شنیده بودم قبلنا تا حدی. ولی قرینه مگه چشه :( باگِ زشتیه :(
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۲:۱۹ نفس نقره ای
من یه راهکار دارم :| موهات رو بریز توی صورتت؛ جوری که یکی از ابروها دیده نشه! واقعا به آروم شدن اعصاب کمک میکنه :|
پاسخ:
فکر خوبیه 🤔
مگه دخترا ابروهای خودشونو نگه میدارن ؟! فکر کردم همش تتوئه! :دی

۷۶ کراش 😑 
پاسخ:
اییی تتو 😑😑😑😑
:))))
نگران ناقرینگی نباش عزیزم. من خودم با یه کوچولو مداد ابرو حلش کردم. ^_^
کلا راه حل زیاد داره.
پاسخ:
اره خب :(
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ آقای سر به هوا ...
مثل پیرزن ها :دی :))
پاسخ:
:دی :)))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۳ نگــ ❤ـار
من فقط رو تیلور کراش دارم
فقط و فقط تیلور :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی