خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

محدودیت کلمات

کاش میتوانستم مفهومِ سختی.. موفقیت یا هرچیزی که دم دستم است را برای خودم عوض کنم! چهارچوبِ محدودی از کلمات برای این دنیای بی انتهای فکر و خیال شوخی محض است! استادِ ادبیاتی میگفت دلیلِ اینکه دچار سوتفاهم میشویم یا منظور هم را نمیفهمیم قحطی کلمات است! که مثلا مفهوم عشق برای من و تو فرق دارد یا از طرفِ دیگر انواع مختلفی از عشق وجود دارد اما برای همه ی انها از یک کلمه استفاده میکنیم! واقعیت این است که حس میکنم با خودم و دایره ی واژگانِ درونیم وارد رابطه ی پر گره ای شده ام! 


muhtemel ask | gripin vs. 27


2fa0de100ad5d8307deaebb815beef9e

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۵)

با همه ی این تفاصیر اما پاییز همیشه دوست داشتنی تر از تابستان طی میشود شده و خواهد شد ...
عاشق معجزه ی پاییزم...
پاسخ:
همممم :))))
۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۱۴ اسپریچو ツ
حالا همین امسال وقت پیدا کردن کراش بود؟:دی
پاسخ:
حالا دیگه کاریه که شده :دی
با اجازه از بانو شباهنگ آن غلط گیر عرصه ی وب نویسی پارسی
تفاسیر درسته دخترم :)))
پاسخ:
خب دیگه حالا :(
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۲ نفس نقره ای
منم با اسپریچو موافقم :))))
کم پیش میاد ما موافق باشیما :دی
پاسخ:
ای بابا :))))))))
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۶ آقای سر به هوا ...
قلنبه سلمبه مینویسی -_-
پاسخ:
هممم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی