خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

حس میکنم ادم های ان بیرون ساختمانی از من برای خودشان ساخته اند که به دلیلِ اولین خشتِ کج، در حال کج رفتن تا ثریاست و من، چهار قدم ان طرف تر، روی بلوک های پیاده رو ایستاده ام و در سکوت، فقط نگاه میکنم! در عوض اما این را خوب فهمیدم، کسی که هفت تیر روی شقیقه ات گذاشته یک قدم عقب تر از کسی ست که فکر میکند تو را کاملا میشناسد! منظورم این است که فکر نمیکنم کسی مرگِ تدریجی را ترجیح بدهد!

b89061a99bbb9e53cab60000eb5b526a
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۷
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۰)

۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۳ شادوَرد __
تو اکثر موارد نقشی در کج گذاشته شدن خشت اول نداریم، کج گذاشته میشه با تعریف های نه چندان حقیقی از ما به وسیله ی اطرافیان و بوجود اومدن انتظارات بیجا.
.
خیلی خوب مینویسی، خیلی:دی
پاسخ:
عملا منظورم همین بود :))))))) 
.
خیلی تشکر خب =)))
۰۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۸ شیکسون (^_^)
چرا انقدر پیچیده شد :))
یعنی اونیکه فکر میکنه تو رو کاملا میشناسه، تو رو به مرگ تدریجی میکشه؟ :دی
پاسخ:
خودمم نفهمیدم چرا یهو همچین شد :))

اره منظورم همین بود.
به جای این حرفا از واپسین روزهای دانش‌آموزبودگی‌ت بنویس :دی
مدرسه خوبه؟ خوش می‌گذره؟
پاسخ:
نه خیلی فاجعه است :))
۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ نفس نقره ای
منم فکر نکنم
پاسخ:
:((
 دستتو میگیرم از تماشا کردنش جدات میکنم و میبرمت تا پشت به بقیه چیزی که میخوای رو بسازی..اونوقت حتی اگه کج از آب دربیاد،خیلی فرق میکنه! 💜
پاسخ:
یه افسانه ی مثلثی میشه!
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۹ آقای سر به هوا ...
دخترو به لیست دنبال کننده ها اضافه شدی باز ...
پاسخ:
مگه خارج شده بودم ؟ :دی
این عکسه هم باحاله
پاسخ:
هم:)))
هعی ...
آخه به الباقی آدمیزاد چه مربوط که خشت اول ما کجاست که کج گذاشتیم یا راست !
پاسخ:
همون اخه =))))
امیدوارم موفق باشی
خواستم بگم من نفر 100م بودم که فالوت کردم 
جایزمو بده برم
پاسخ:
شماره حساب بده کارت به کارت میکنم :دی
متنشو نخوندم ولی عکسش لایک
پاسخ:
=)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی