خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

تاثیرات ماتاخر کنکور ٢

در نقطه ی امنم دراز کشیده ام و منتظرم دو روز دیگر بگذرد تا هجده ساله شوم. متاسفانه به شروع های طوفانی اعتقاد دارم و همه ی این سالها در چنین موقعیتی در نقاط امنم منتظر یک نشانه یا اتفاق میمانم. حتی اتفاق های ساده ای مثل خواندنِ معنای مثلث در هنرهای تجسمی یا حضور در بیست و هشتمین روز تاریخ!
کنار همه ی اینها، حوصله ی امتحان های ترم را هم ندارم. به من حسِ خورشتِ کرفس میدهند! تنها فایده شان شاید این بود که به طرز غریبی به من فهماندند که سالهای قبل چقدر دانش اموزِ تهوع اوری بوده ام. خوشحالم که ان نسخه ی مضحک تمام شده است.
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۱)

۱۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۰ فدایی شهدا
ما را هم دنبال کنید..
من که بیخیال همه چی شدم! نه تست و ته تشریحی.
پاسخ:
چرا پس کشیدی دیوونه !!! این موقع انرژی خیلیا میوفته ولی اینجوری نکن
برو سایت دکتر افشار ویساشو گوش کن انگیزه بگیر
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۲ .: جیرجیرک :.
هپی مپی و مبارک باد :)
یکی از مهمترین سال شمارهای عمر هرکس 18 سالگیشه. امیدوارم خوب بسازیش و با انرژی و رضایت از خودت بگذرونیش. ^_^
پاسخ:
خدایا امیییین =)))))
وقتی داشتم اون کامنت رو میذاشتم اعصاب نداشتم. کلا امروز هیچی نخوندم. ترم اولم داره بد میگذره. دو هفته ازش مونده. سعی میکنم پیش۱ رو تستی جمع کنم
پاسخ:
تو این موقعیت بهتره با یه مشاور حرف بزنی و ازش کمک بخوای
عصبی واکنش نشون نده :)) حتی عصبی هم تصمیم نگیر
کلی وقت داریم خب :)))
من همش حس میکنم تستی رو خوب نمیخونم.
پاسخ:
تست زیاد بزن خود به خود درست میشه
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۶ آقای سر به هوا ...
امتحانای پایان ترم همیشه بوی گند کلم بروکلی میداد :/
پاسخ:
اخ نگوووو :((
عه ! انگار همین چار روز پیش بود شونزده ساله بودی
منم هیفده ساله بودم البته :دی
پاسخ:
همش گذر عمره حاجی :دی تر
عههههه. رگها؟ خوبی؟ چند وقته پیدات نمیکنم.
کدامین بیست و هشتمین روز؟
پاسخ:
همین اواخر=)))))
با عرض تشکر بابت تبریک =)))))
۱۹ دی ۹۵ ، ۰۴:۱۱ . زیزیگلو
سلام کوچولوی درس خون پشت کنکوری کم پیدای هیجده ساله!
پاسخ:
چقد خوبه این کلمه ها=)))))))))))))))))))
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۹ دانلود آهنگ
ممنون واقعا عالی بود
به امید پیشرفت روز افزون
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی