خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

دورانِ پسا هجده.

روزهای اخیر به دیدن ها و فکر کردن ها میگذرد. به فکر های گرداب مانندِ قبل از تصمیم. به تمامِ ترکیب های ابیِ رنگ!

تمامِ این نه روزی که از هجده سالگیم میگذرد اشتباه فکر میکردم و امروز این را فهمیدم! پیراهنِ گپِ شیری رنگم را پوشیده ام و به استین هایش نگاه میکنم. همرمان به اشتباه هایم هم فکر میکنم. استین های دور کشی را دوست دارم. حس زمستانِ پر برف میدهند. یک بار برای راسن نوشته بودم که اشتباه هایم را دوست دارم و انها را بخشی از خودم میدانم. مزخرف گفته بودم! مثل مزخرفی که در مورد حس این استین ها گفتم.

امشب دوباره هجده ساله شدم. دوباره مثل نه روز پیش فال حافظ گرفتم .. "ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد" ... اولین باری بود که شماره ی فالم عددی فرد بود. 167 یا چیزی شبیه به این. عدد های فرد را دوست ندارم. هیچ وقت نفهمیدم چرا.

برخلاف چیزی که همه فکر میکنند من میتوانم صداهای اطدافم را بشنونم! اینجا چیزی شبیه احساس پر و خالی شدن از احساسِ بودن و نبودن موج میزد. چیزی شبیه تظاهر به دوزیست بودن! شبیه به ماهی هایی که پرواز میکنند. 


6

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

۲۲ دی ۹۵ ، ۰۷:۴۰ ♫ شباهنگ
کی میشه تو این کنکورتو بدی و فضا عوض شه و ما از دست این افکار تو راحت شیم :)))
پاسخ:
ای بابا افکار به این خوبی=))))))
خانوم اجازه! میشه زیرنویس فارسی بدین؟! :))
بابا اصن من لیسانسمو گذاشتم در کوزه! زیر دیپلم صوبت کن! :))
+ موفق باشی ایشالا! :))
پاسخ:
ای بابا =))))))))))))) شمام موفق باشی کلی =))
تو دو سه ماهی از من بزرگتری!
همش روزی که نتایج انتخاب رشته اعلام میشه و من جییییغ میزنم که قبول شدم ، رو تصور میکنم:))) خداکنه بشه. هدف خیلی بزرگی هم ندارم که. یه تربیت معلمی توی گرگان یا گنبد. 
پاسخ:
ایشالا بهش میرسی:)) انرژی مثبت داشته باش:)))
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۱ آقای سر به هوا ...
فکر کنم تو فالت میگه نماینده مجلس میشی :))
پاسخ:
تکذیب میکنم :دی

+ خاموش میخونمت =)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
روزای نزدیک تولد همیشه همین شکلیه میشه برا آدم. یه حس پر از تردید یا چیزی تو این مایه ها
پاسخ:
دقیقا همینه .. تردید.
۲۶ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۱ biscueet banafsh
امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه
البته میتونم درک کنم با وجود کنکور یه کوچولو سخت میشه اما امیدوارم  روز اعلام نتایج یکی از به یاد موندنی ترین روزای 18 سالگیت باشه :)
پاسخ:
امیدوارم خدا از دهنت بشنوه! 
البته هرچند کنمور سحتش کرده اما بهترین روزامه ..
۲۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۱ نفس نقره ای
داریم پیر میشیم که :|
پاسخ:
ای بابا حاجی:(
بهش میگن شیب جوانی
پاسخ:
دقیقا.
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۲۹ طراحی سایت

وبلاگ خوبی دارین
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی