خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

and if the night is burning i will cover my eyes

دقیقا اوضاع به سادگی همین روزها میتواند پیچیده و ترسناک شود. واقعیت امر این است که تمایل زیادی برای فرار کردن دارم. حس میکنم برای همه چیز بیش از اندازه کوچک و ناتوان هستم. بهمن ماهِ ترسناکی است. میتواند دقیقا شبیه به اسمش باشد. توده ای برف در انتظار محرکی برای سقوط. انتظار کشیدن را دوست ندارم.. یعنی اگر بهمن بودم ترجیح میدادم برای سقوط منتظر محرکی نمانم. 

دلم برای کتاب های بدونِ تست تنگ شده. دقیقا نمیدانم دوست دارم این قائله تمام شود یا نه اما در این شرایط معلقِ ذهنی فقط میتوانم به هر محرکِ ممکن برای سقوط بهمن خیره شوم. 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۰)

ما نیز دلمان برای فاطمه‌ی قدیمی تنگ شده است.
پاسخ:
کاش زودتر برگرده :(
(-: عکس چه خوبه... امیدوارم شرایطتت بشه همونی میخوای
پاسخ:
امیدوارم همون بشه که میگی:)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
میشه از ته دره هم سقوط کرد؟ من ته دره ام ولی بازم از سقوط میترسم
پاسخ:
همه جا میشه سقوط کرد.. حتی تو هسته ی زمین
چند روزه خواب روز کنکور و اون ۴ ساعت رو میبینم. ترسناکه! 
روز مصاحبه هم بهش اضافه شده. همش تو ذهنم در حال مصاحبه کردنم:|
پاسخ:
استرس بذر تو مستولی شده:دی
:(
پاسخ:
:)
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۳ نفس نقره ای
بهمن هم تموم میشه :)
پاسخ:
اخ نگو :(
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۵ آقای سر به هوا ...
نیستی و ترس های کوچک ، بزرگ میشود ...
پاسخ:
بزرگ شدن ترسها از خود ترسها هم ترسناک ترن ..
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۵ مهــ ـــسا
همه ی روز های قبل از کنکور ترسناکند!
پاسخ:
کاش این شکلی نبود:(
این روزام میگذره..
پاسخ:
درسته :(
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۴ بچه پولدار ..*
ادبیاتتون جالبه. موفق باشید . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی