خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

غیرِ عنوان پذیر

برای تمام شدنِ این چهار ماه لحظه شماری میکنم. برای به هم چسباندن تکه هایی از خودم که جدا کرده بود و احتمالا تا به امروز در نقاطی مرموز از ذهنم به حیات خودشان ادامه میدهند. درونگرایی تشدید شده ام تبدیل به یک روزمرگی دلپذیر شده است. انگار که دنیایی کشف نشده در من جریان داشته باشد. هرچند ناتوانی ام در برقراری ارتباط میتواند در نگاه اول جالب نباشد، اما به طرز غریبی ارتباط کمتر با انسانها برایم دلپذیرتر است. انقدر دلپذیر که حتی تمایلات جنایتکارانه ی درونیم را سرکوب میکنم و در سکوتی شبیه به هفت صبح به تمام کسانی که ممکن بود روزی به دست من کشته شوند نگاه میکنم.

فصل جدید شرلوک را دیدم، انقدر تحت تاثیر قرار گرفته بودم که نزدیک بود دقیقه های اخر لپ تاپم را از وسط نصف کنم. شخصیت های جامعه ستیز برای من بیش از حد جذابند. که البته جامعه ستیز های نابغه در درجه ی بالاتری از جذابیت قرار میگیرند. شاید اگر اینستاگرامم را هنوز به قتل نرسانده بودم یک دقیقه ی اخر از فصل چهارم را پست میکردم. که "همه چیز در مورد افسانه است"


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۲)

بابا غیر عنوان پذیر:)
پاسخ:
اصلا یه وضعی:))
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۱۴ بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
جامعه ستیز های نابغه شگفت آور دوست داشتنی ;-)
پاسخ:
به شدت!
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۰۲ آموزشی-تفریحی
ممنون از مطالبتون
پاسخ:
:)))))
ایشالا این چهار ماهم تموم بشه بره پی کارش 
به حالت نرمالت برگردی :)) 
پاسخ:
به حق پنج تن =))))
امیدوارم این 4 ماه خیلی خوب تموم شه :)
پاسخ:
منم همینطور.
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ارتباط کمتر با انسانها یعنی شناخت بهتر و بیشتر خودمون و اینه که جذابش میکنه 
پاسخ:
تعبیر قشنگیه=))
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۶ نفس نقره ای
منم عاااشقشم ^_^
پاسخ:
انقده خوبه کهه *__*
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۲ مهــ ـــسا
شرلوک یا موریارتی؟؟
هردو جامعه ستیز و باهوش و جذابند!!
پاسخ:
خب هرکدوم جذابیاتای خودشونو دارن.. واقعا نمیشه انتخاب کرد!
کنکوری فعال و خلاق
 خیلی خوبه که از زمانت برای کارای متنوع دیگه استفاده می کنی سختی امسالو یکم دلنشین تر می کنه؟ 
پاسخ:
اره خب .. تقریبا یادت میره داری وسط یه طوفان زندگی میکنی!
سلام سلام اینجا کسی بلده چجوری میشه وارد حساب جیمیل شد وقتی هرچی رمز رو میزنیم میزنه اشتباهه و تو برنامه گوشب میزنه همگام سازی نشد و با اون مراحل فراموشی رمز که کنار رمز زده میریم جلو موفق نمیشیم چی کارکنیم؟؟ ممکنه هک شده باشه؟؟سپاس
پاسخ:
مثلا بدی کسی برات هکش کنه رمزشو برگردونه. حسابت برگرده حداقل:(
لازم به ذکر است من خواننده خاموش هستم یهوویی نیاز شد روشن شم ... با اجازه مدیر البته :دی
پاسخ:
=)))
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۸ آقای سر به هوا ...
عکس این پست رو اگر دوست داری یه نگاهی به عکس های گرگوری کرودسن ( Gregory Crewdson ) بنداز ...
پاسخ:
مرسی از پیشنهادت، حتما نگاه میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی