خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶ ق.ظ

شش روز مانده به کنکور

همه حرفای پر امید میزنن. من اما میترسم. شبیه بادبادکی شدم که روی هوا معلق مونده و هیچ کس نمیدونه داره سوراخ میشه.
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۹
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۲۵)

منم یه هفته مونده به کنکور اومدم پست گذاشتم تو وبلاگم
7 سال از اون روز و از اون پست گذشت...

ببین پستمو:
http://deathofstars.blogfa.com/post/22

این پستتو نگه‌دار 7 سال دیگه به یه بلاگر کنکوری دیگه نشون بده و بگو 7 سال از اون روز و از اون پست گذشت...
پاسخ:
چه قلمی داشتی دم کنکور :دی
 هفته ی اخر یه جوریه که فقط میخوای تموم شه. 

+ حتما اگر تا هفت سال دیگه کنکوری باقی مونده باشه:))) (یا کنکوری که بلاگر باشه)
مثه بادکنک 
یا شایدم مثه ی قطره کوچولوی آب که معلوم نیست کجا می افته 



:-)
پاسخ:
اره. ما هزاران نوع احتمالیم
بدتر از همه اینکه مدام حس میکنم که هیچی بلد نیستم و همش فکر میکنم که حداقل توی این یه سالی چه غلطی داشتم میکردم؟!! اه .. 
نتیجه اش خوب یا بد تمومش کن بره خدایاااا ..
پاسخ:
همینطوره. فقط تموم شه همین
هفته قبل کنکور یه جور عجیب غریبیه! انگار باورت نمیشه بالاخره این یک سال داره تموم میشه و تو باید کنکور بدی. ولی عجیب ترین حس دقیقا زمانیه که میگن وقت تموم شده، حس رهایی که احساس کردم یکی از بهترین حس های زندگیم بود. مثل یک بادکنک رها شده توی آسمون... 
موفق باشی عزیزدلم ؛-)
پاسخ:
مچکرم .. امیدوارم ختم به خیر شه. همه ی حس های اخیرم بیش از حد ناشناخته ان
نسرین
اون پست یه هفته مونده به کنکورت شبیه پست کسی که یه هفته دیگه کنکور داره نیستا
خیلی اروم و ریلکس بودی!
پاسخ:
بیشتر بچه هایی که من دیدم یه هفته مونده ریلکسن
دلنیا من کلا آدم آرومی ام
سخته
 ولی می‌گذره
و چون می‌گذره غمی نیست...
پاسخ:
دقیقا:(
آرهـ
مثل یه بادبادک که نخ دست کنکورهـ و جمعه ۱۶تیر با اعلام وقت کنکور تمام است رها میشم تو آسمون
وحالا اون رتبه ی منه که میگه کجا دوبارهــ نخ زندگیم گیر میکنه؟
یه جور خاصیه انگار باورم نمیشه این همه گذشت و حالا از سال ۸۴ تا۹۶ تموم شد مدرسه رفتنام
یه جور خاصیه که میگم یعنی چی میشه؟
تموم بشه،بخیر کنهـــــــــــ
خدا کمکون میکنهــ:)
پاسخ:
وقت تمام است بهترین جمله ایه که میتونم این روزا بشنوم! وقت تمام است یعنی برو زندگی کن. 
کارنامه ی قلمچی بچه های مدرسمون رو نگاه میکنم این روزا و هی انگیزه میگیرم!! خخخ .. وضعشون از من خیلی داغون تره!!
این بچه ها روحشون هم خبر نداره که کارنامه هاش رو میبینم! یه همچین آدم خطرناکی هستم من:)) مواظب خودتون باشین خخخ ...
پاسخ:
ای بابا گناه دارن خب :))
میگم که این روزا درس هم میخونی؟ من که فقط میتونم زل بزنم به خلاصه هام. حس تست زدن ندارم. همین کارم به زور دارم انجام میدم:|
پاسخ:
کنکور بررسی میکنم همش ..
۰۹ تیر ۹۶ ، ۲۳:۳۴ پـــــر ی
چقدر این هفته آخر بده. شمارش معکوس لعنتی :(
پاسخ:
یه جوریه اصلا
خیلی خیلی خیلی برات آرزوی موفقیت میکنم :)
 و چون خودم بهم سخت گذشت نمیگم آروم باش فقط بهت این نوید رو میدم که این نگرانی و استرس، نگران کننده نیست و حین و بعد از کنکور میترکونی :دی
پاسخ:
مچکرم و امیدوارم برای منم اینطوری باشه :))
نشمر روزا رو خانم مهندس:))هم استرس زاست هم تموم نمیشه
پاسخ:
واقعا تموم نمیشه :((
۱۰ تیر ۹۶ ، ۲۳:۲۶ توکان سبز
تموم میشه به اون لحظه که میتونی نفس بکشی و ازادی رو حس کنی فکر کن نتیجه مهم نیست مهم اینه تو تلاشتو کردی 
پاسخ:
اره خب .. بعد از اون لحظه دیگه نمیشه کاری کرد
کارت ورود به جلسه هم گرفتم. یه روز قبل وسایل هام رو کامل مرتب میکنم.
تا کنکور اصلا آهنگ گوش نده و فیلم نگاه نکن و نذار این چند روز اتفاق مهمی بیوفته که ذهنت درگیر بشه. شب کنکور هم فقط آسمون رو نگاه کن ، این کار به من که آرامش میده. آها یه روز قبل هم حوزه امتحانیت رو برو ببین اگه نمیشناسی. روز کنکور یه وقت دیر نکنی.
دستمال کاغذی و آب و آبمیوه و شکلات و چهار پنج تا مداد و پاک کن و ساعت و ... یادت نره هااااا 
ایشالله کنکورت رو خوب بدی:)))
آها یه روز قبلش هم اخبار رو اصلا نگاه نکن  ، با دوستات هم ابدا چت نکن و حرف نزن. آخه استرس خودشون رو بهت منتقل میکنن. فکرت درگیر حرفای اونا میشه. یه روز قبل درس هم نمیخواد دیگه ، ولش کن. 

پاسخ:
نه من اونقدرا ارامش ندارم که روزِ اخر نخونم :دی
[با لحن مارتر لور کینگ بخوانید]
کاش مردمان سرزمینم بدانند که کنکور هیچ تاثیری در آینده ی افراد نداره، فقط اصول و اداس، نمیگم چیزه خوبی نیست، باید با این وضع مدرک گرایی واسه کنکور تلاش کرد ولی خب استرس نداشته باشین خب (((:
پاسخ:
به نظرم برای کسی که تو یه شهر کوچیک زندگی میکنه فرق داره .. حداقل میره یه جا با امکانات بیشتر 
فقط میتونم بگم خیلی خوش به حالته که کنکور داری.... قدر بدون....
تو که به اندازه کافی خوندی، دیگه نگرانی نداره که....
پاسخ:
نمیدونم ... 
فاطمه اهل کجای ایرانمون هستی؟
ولی خیلی به اینکه کنکورت رو میترکونی امیدوارم اونم از نوع خوبش!نمیدونم چرا ولی خوب خوندی:)
حتی تا روز آخرم بخونـــــــ :)
موفق باشی دخترجآن...
پاسخ:
من اهل شیرازم ولی ساکنِ گیلان.
این روزا همش دارم انرژی مثبت میگیرم ممنونم واقعا. امیدوارم همه چی خوب طی شه
واقعیت اینه که بعضی درسا رو خوب نخوندم ، اونایی هم که کامل و خوب خوندم رو حس میکنم خوب نخوندم:(((
 ولی استرس ندارم! خودمو زدم به بیخیالی. در واقع چندماهه که به طور میانگین بیخیالم!

پاسخ:
منم همین حسو دارم ولی خب هنوز مرور میکنم یکم
برعکس تو ، من از حرفای امیدوار کننده ای که این روزا هست  اصلا انرژی نمیگیرم!! انگار همه دارن الکی یه حرفی میزنن.
پاسخ:
خب منم صرفا دریافتشون میکنم. واقعا تاثیری نداره به اون شکل .. فکر میکنم انقدر حجم فکر و دغدغه بالاست که فقط مواجه شدن با کنکور میتونه تمومش کنه
خیلی خیلی خیلی خیلی موفق باشی وحتما میشی. حداقلش اینه که توهمه ی تلاشتوکردی���:)))))

اقااااانصافاااامن یکی که ترسیدم! استرسم گرفتم نمیدونمم چیکاربایدبکنم.چه چیزمزخرفیه اخه این کنکور.الان دراول راه همین طورگیج وویجم.

ان شاالله همه چی خوب میشه^_______^

توفقط استرس نداشته باش.موفق میشی.استرس نداشته باش روعملکردت تاثیرمیزاره
پاسخ:
بعضی چیزا ولی دست ادم نیست. 
مثلا الان چنج صبحه و من نمیتونم بخوابم!
من بیشتر هم میخوابم این روزا:))))
پاسخ:
خدات رو شاکر باش 
فاطمه برای منم دعا کن
خیلی استرس دارم،شبا هم خواب نمیبره تا ساعت ۲بیدارم
منم برای تووو دعا میکنم
دعای مومن در حق مومن میگیره
#کنکوری م
پاسخ:
ایشالا خدا همه مونو کمک میکنه. حتما دعا میکنم عزیزم
خسته نباشی مهندس

بیا یه شرح بده از اوضاعت خب.
پاسخ:
مهندس*_*
چجور بید؟!
پاسخ:
قابل انتظار.
۱۶ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۶ مهندس رضا عباسی
سلام 
انشاالله در کنکور موفق باشید
به ما هم سر بزنید
با دنبال کردن هم موافقم.
عباسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی