خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

منتظر

تا چند ساعتِ دیگه نتایج کنکور مشخص میشه و تنها چیزی که خوشحالم میکنه اینه که مهمون داریم و تمرکز خونه روی من نیست. حس میکنم رو یه پله ایستادم و نمیدونم قرار برم پایین یا بالا. از این مدام ننوشتن ها خوشم نمیاد کلمات توی مغزم پرواز میکنن و من هیچ جادویی برای مرتب کردنشون ندارم. گیج و خیره به اسمون و فقط منتظر یه عدد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۶)

تو موفق میشی من مطمئنم !♡♡
پاسخ:
امید دارم 
رتبه‌ای که حدس می‌زنم: 444
پاسخ:
اخ ایشالا*_*
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
شما یا مجاز میشید یا نمیشید مسئله اینست... در هر دو صورت موفقید. شک نکنید.
پاسخ:
بله همینطوره .. :))))
جوابتو دیدی ؟
پاسخ:
به زودی در موردش خواهم نوشت:)))
فرزندم 
بیا بغلم ^___^
پاسخ:
عای /💜\
(( :
من رتبه شو میدونم نفری 50تومن بریزین به حساب بانکیم بهتون میگم =)))
پاسخ:
ای وای دستم رو شد =_•
نتیجه چی شد؟
پاسخ:
سه رقمی شد *_*
حدس میزدم *___* تبریییییک
خدایی تو خیلی درس خونی فکر کنم من رتبه کنکورم یه چیزی بشه تو مایه های شارژ ایرانسل -_-
بازم تبریک به هر حال
موفق باشی (:
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۶:۵۸ .: جیرجیرک :.
با آرزوی بهترین ها... :)
789 :دی
در چه حالی؟ :)
سلام
امیدوارم درهرمسیری هستی شادوموفق باشین. 
ازوبلاگتون واقعالذت بردم. لطفاازمطالب منم دیدن کنید
http://persiane.ir/traditionai-medicine-to-traet-the-eye.html
فاطمههههههههههههههههه
خیلی برات خوشحالم عزیزم 
موفقیات روز افزون 😊💪
به موفق شدن معتاد شو 💃🙋
پاسخ:
اددددددن خوبیییی؟^_^
مچکرم عزیزم:)) خودتم کلی معتادش شو:))
فقط تمرکز و آزاد کردن ذهن رمز موفقیت هست. از شبکه های اجتماعی هم غافل نشو. اونجا موفقتر خواهی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی