خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

یک و هجده دقیقه

تابستون بعد از کنکورم شبیه ترین واقعیت به گوداله. افتادم توی گودال و راهی برای بیرون اومدن پیدا نمیکنم. میدونی، این روزا انقدر از خودم بیزارم که تنها موندن با خودم بیشترین چیزیه که میتونه ازارم بده. بعضی وقتا تعجب میکنم که چطور این اتفاق افتاد و وقتی پشت سرمو نگاه میکنم فقط چندتا اسم میبینم که دیگه وجود ندارن. عجیبه روزی که چندتا اسم و اتفاق رابطه ی ادم با خودشو انقدر شکراب کنه. از این حس خوشم نمیاد. اون روز برای مهری نوشتم "دنیا به اندازه ی کافی باهاموم بی رحم هست،من نمیخوام با خودمم بیرحم باشم" من فقط نوشتمش. انگار همه ی اراده مو پشتِ پونزدهم تیر جا گذاشتم و حالا ناتوان از انجام هرکاری شدم. نوشتن از این چیزا هیچ کمکی بهم نمیکنه  اما این تنها کاریه که بلدم. فکر کردن به اینده و نوشتن.

حالا فهمیدم راست میگن که تابستون بعد از کنکور اصلا شبیه به تصورات ادم نمیشه. فکر نمیکردم درست باشه،حداقل در مورد من. چقدر دردناک که ادم شبیه به انتظارات خودش نباشه.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۲)

دقیقا همینه! بعد از وقت گذاشتن و تلاش کردن برای یک هدف واحد همین میشه...
چند بار اینجوری شدم من. وقتی تموم میشه، انگار همه چی تموم شده. تا یه مدتی اصلا نمیدونی داری چیکار میکنی.
پاسخ:
همینطوره،انگار دیگه یادت نمیاد زندگیتو کجا ول کرده بودی و باید دوباره از کجا سر بگیریش
مغز مثل یه دریا می مونه که کلی گرداب توش هست و وظیفه ما هدایت کشتی از بین این گرداب هاست منظور از گرداب ها، سیکل های فکریه که ما توش گیر می کنیم. مثلا وقتی روزا برامون تکراری میشه ینی توی یکی از گرداب های سیکل فکری گیر کردیم و لذت بردن از زندگی ینی چجوری کشتی خودمون رو بین این سیکل های فکری کنترل کنیم و توی هیج کدومشون گیر نکنیم.
پاسخ:
و و من انگار هیچ یادم نمیاد قبلنا چطوری کشتی رانی میکردم. 
کنکور خوب بودنتیحه؟
پاسخ:
اره راضی بودم:))
خب وقتی راضی این حسوحالو سعی کن دورکنی ازخودت
پاسخ:
حس و حالم ربطی به نتیجه ی کنکورم نداره
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۱۴ مبهم الملوک
باید یه هدف دیگه برای خودت مشخص کنی یک سال برای یک هدف زندگی کردی حالا نوبت هدف بعدی و یه زندگی جدید 😊
پاسخ:
همینطوره .. زندگی جدید
کاملا طبیعیه
اگرچه میشه به چیزای طبیعی هم چیره شد:)
همه میگن سخت نگیرید تا تموم بشه
پاسخ:
طبیعیه و سخته که سخت نگیری
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تابستون هم که داره تموم میشه!
به سمتِ مقصد رفتن، از رسیدن به اون باارزش‌تره! وقتی برنده می‌شی یا به مقصد می‌رسی، یک خلأ در خودت حس می‌کنی. واسه پر کردن همین خلأ باید دوباره راه بیفتی و مقصد تازه‌ای پیدا کنی. "نامه به کودکی که هرگز زاده نشد - اوریانا فالاچی" 
تبریک میگم خانم مهندس:))
میشه به ماهم کمک کنید؟! راز موفقیتتون چی بود؟
مشاور داشتید؟
یکی از اشتباهاتی که برگردید دیگه تکرارش نمیکنید،چی بود؟
:)
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

صفحه عضویت : 
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register

صفحه ورود:
http://hamyar.biz/partner


صفحه اصلی سایت:
http://hamyar.biz/


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
سلام
یک ماه گذشت و خبری نیست!کوشی مهندس؟
پاسخ:
برگشتم استاد:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی