خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

دقیقا نوشتن همون چیزی بود که گمش کرده بودم. نوشتنِ بی ارایه از اتفاقایی که داره اطرافم میوفته. کاری که از بعد کنکور برام حسرت شده بود و بعد از تموم شدن کنکور فراموشش کرده بودم. حالا با این جوراب پشمی زرشکی روی تخت نشستم و صدای بارونو نمیشنونم. فهمیدم. تنها شدم و یادگرفتم که زندگی خیلی گنده تر از رویا ها و خیال پردازیای توی ذهنمه. حالا دیگه منطقی ترم. خوب شاید نه. یعنی هنوز با اطرافم کنار نیومدم. عجیبه. مدت زیادیه توی این حال موندم. جوری که جای دکمه های کیبودو فراموش کردم و حالا مجبورم هر از چند ثانیه بهشون نگاه کنم. 

هنوز برای اتفاقا دلایلِ غیر رسمی میارم :)))

دانشگاه از هفته ی بعد شروع میشه. چند روز پیش رفتم هواشو نفس کشیدم. دانشگاه گیلانی که توی تمام روزای درس خوندنم برای کنکور ارزو میکردم اونجا نرم. از رویاهام کوچیک تر بود اما احساس ارامش زیادی ازش گرفتم.

+ تصور اینکه اینجا متروکه شده بود خیلی برام ازاردهنده و دردناک بود. انگار که یه تیکه ی بزرگی از من دیگه زندگی نمیکرد و من نمیتونستم احیاش کنم.حالا که از کما در اومدم، هزاران هزار ارشیو برای خوندن و حرف برای نوشتن دارم.



عنوان از + خوب شد / همایون شجریان

موافقین ۱۶ مخالفین ۱ ۹۶/۰۷/۰۶
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۲)

۰۶ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۹ توکان سبز
تازه میخواستم یه پست بذارم و اون آهنگ خفن همایونو با بقیه به اشتراک بذارم :)) هم سلیقه ترینیم تو آهنگ اصن 
پاسخ:
من از هم سلیقگی انقده استقبال میکنمممم که نگو^__^
۰۷ مهر ۹۶ ، ۰۶:۳۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم فکر میکردم دانشکده م خیلی کوچیکتر از اونی هست که باید باشه! ولی حالا عاشقش هستم:-)
پاسخ:
بیشتر وقتا همونی میشه که انتظارشو نداریم
الان چقدر حس قبل از کنکور تو رو راجع به دانشگاه گیلان دارم!! :0
پاسخ:
واقعا اونطوری نیست که الان تصور میکنی
ادم دلش برات تنگ میشه لعنتی..هرجا که باشی..
این روزا
سخت تر از همه روزای گذشته بود
تماشا کردنت یعنی..
از پشت این غبار مه آلود..🍃
پاسخ:
از پستداین غبار مه الود زنده ام :))))🍂
چی میخونی مهندس آینده؟:)
رشت زندگی میکنی؟
پاسخ:
معماری:))) نه فعلا.
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ آقای سر به هوا ...
و ما همچنان منتظر نوشته هات هستیم خودکار آبی ...
پاسخ:
و من همچنان مینویسم:))))
تو هم قلم چی ازمون میدادی هم گزینه ٢؟!
پاسخ:
سال سوم و دوم گزینه دو بودم. سال چهارم به اصرار مشاورم رفتم قلمچی که ای کاش همون رو هم رفته بودم
۲۱ مهر ۹۶ ، ۰۱:۰۴ همکاری در فروش
عالی
سلام تبریک مهندس جان.
میدونم درگیردانشگاه وکلاسی وسرت شلوغه وعذرمیخوام اما ازاون جایی که همیشه راهنمایی هات بدردم خورده
یه سوال میپرسم هروقت وقت شد جواب بده.ممنان.
اینکه مشاورخوبه بگیرم یانع. به شدت توبرنامه ریزی مشکل دارم. میتونه کمکم کنه کلن معایب ومزایاش چیان؟؟
مررررسی 
پاسخ:
سلام جانم 
مشاور خوب مسلما خیلی خوب میتونه بهت کمک کنه. همونقدرم یه مشاور بد میتونه جلوی موفقیتتو بگیره. حتما با دید باز دنبال مشاور باش و تحت ثاتیر حرفای تبلیغاتی قرار نگیر. البته خیلیام هستن که بدون مشاور میتونن خوب بخونن و برنامه ریزی کنن. میتونی با دفترای برنامه ریزی که انتشاراتی مثل مهروماه میزنه بری جلو یا خودت سرچ کنی و بهترین روشای برنامه ریزی رو بخونی و با چیزی که کمکت میکنه بری جلو. البته این مورد نیاز به اراده ی قوی داره. اگه فکر میکنی وجود کسی که چکت کنه و مدام حواسش بهت باشه برات بهتره حتما سراغ مشاور برو. وجود مشاور یه سری از نگرانیا رو از بین میبره و خیلی چیزا رو راحتتر میکنه. اما یه مشاور خوب! قبل پیدا کردن کسی ، میتونی از روشای مختلف مشاوره بخونی و با اطلاع پیش بری که مطمین شی مسیری که مشاور میره درسته. یا با شاگردای قبلی یا فعلی اون طرف صحبت کنی و ببینی چقدر موثر بودن.
 موفق باشی عزیزم :))))
مرسی عالی بود
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۶ سامان کاشف
خیلی خوب بود

---------
یاد دانشگاه بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی