خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ب.ظ

پاشم پاشم

خُبه خُبه پاشم بیام اینجا رو یه گردگیری کنم*___*

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۸)

**ولکاام
پاسخ:
*____*
ببین کی اومده *___*
پاسخ:
من امده ام وای وای *__*
دیروز داشتم ستاره های خاموشی که چن وقته روشن نمیشن رو نگاه میکردم.تو رو دیدم.میخواستم کامنت بدم کجایی؟!؟خودت اومدی:)
پاسخ:
اومدم وای اومدم :))
:) چشممون به در خشک شده بود
پاسخ:
ننگ بر من :(
فاتمز ایز بک D:
پاسخ:
اند هیر ای ام *___*
به اینجا نگا می‌کردم به خودم امیدوار میشدم:)
از جهت فعالیت بعد کنکور
پاسخ:
ای بابا ناامیدت کردم که :)))))))
پاشو
😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی