خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

کسی میدونه برای درمانش باید چیکار کنم؟

نوشتن یادم رفته. یادم نمیاد اینجا چه شکلی مینوشتم و دوباره خوندن پستای قدیمیم کمکی نمیکنه. همه چیو نصفه نیمه ول کرده بودم. اینجا. دفترچه ی بنفش جدیدم. نوشتنام. کشیدنام. حتی حس میکنم خودمم نصفه نیمه ول کردم. دوباره شروع کردن همه چیز چه شکلیه؟ انگار رفتارم با زندگیم شبیه به رفتارم با قطعه ی 53 دقیقه ای شجریان (که همیشه فقط تا اواسطش گوش دادم) شده. پایانش ذهنمو درگیر میکنه اما نمیتونم تمومش کنم. 

از یه طرف دیگه نکته ای از خودم که اخیرا حسابی ازارم میده اینه که هرچیزی که دستم بیاد بعد چند روز بی اینکه بدونم خراب میکنم. گم میکنم. نابود میکنم. عملا تبدیل به یه حواس پرت دست و پاچلفتی شدم! همین چند روز پیش عینکمو گم کردم و مجبور شدم دوباره یه عینک بگیرم. تو یه ماه گذشته سه تا کاتر گم کردم دوتا هندزفری گرون قیمت رو خراب شده زیر پام پیدا کردم. ماکت درک و بیان رو تو مسیر به دانشگاه نصف کردم و چهار بار به جای کارت دانشجویی کارت شناسایی رو تو دستگاه سلف کشیدم. شیر کاکائومو بی اختیار ریختم روی میز کافه و کلید خوابگاهو دوبار روی قفل جا گذاشتم. نمیدونم چم شده و حتی نمیدونم باید چجوری خودمو اصلاح کنم و احساس بدی که بخاطر این مسئله به خودم پیدا کردم غیرقابل کنترله. 

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۸)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۲۳ مهین (جمجمه)
من هزاران بار شروع کردم. بارها نشده و دوباره شروع کردم. تصمیم گرفتن و از حال و هوای شکست دراومدن سخته. بعدش به کارای بزرگ فکر میکنی ، مرحله بعدشه که مهمه. عمل کردن بهش. 
خیلی وقت بود وبلاگت خاک میخورداااا .. نمیدونستم خوابگاهی هستی! خوابگاه خوش میگذره؟
پاسخ:
اره حسابی خاک میخورد. خوابگاه خوبه :))
عاشق شدی حتما!
بیا درگیریهای ذهنیت رو بنویس حالت بهتر میشه :-)
پاسخ:
عاشق که نشدم ولی درگیری زیاااد
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۳۹ ♫ شباهنگ
عاشق شدی :دی
پاسخ:
نه بابا خبری نیست:)))
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۶ شادوَرد __
نوشتن حال آدمو خوب میکنه^_^
بیا بنویس دلمون تنگ شده واسه قلمت:)
پاسخ:
ای وااای :))))))) حتما مینویسم از این به بعد +____+
در مرحله انکار به سر میبری:)))
پاسخ:
انکار چی؟
سندروم پسا کنکور میگن بش:/ درمانی نمیشناسم براش فقط مراقبم خودم دچارش نشم - _ -
پاسخ:
جز مراقبت کار دیگه ای نمیشه کرد:(
عشق:)
پاسخ:
نه بابااا:)))))
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۱:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یا دلتنگی یا عاشق شدی! یا زیادی سر خودتو شلوغ کردی که خستت کرده و نیاز داری یه نفسی بکشی!
پاسخ:
نمیدونم .. شاید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی