خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۸ ب.ظ

برای خودم.

میخواستم همه ی پستامو پاک کنم و دوباره شروع کنم به نوشتن. نوشتن، حقی که اخیرا هم خودم از خودم گرفتم و هم دیگران. میخواستم تغییر ادرس بدم. برای نبودن یه عده که ادرس اینجارو دارن. برای کسایی که تو زندگی حضوریم هستن و نمیخوام یه چیزاییو بخونن. نمیدونم تغییر ادرس کار درستیه یا بهتره از اینجا برم و یه خونه ی جدید برای نوشته هام پیدا کنم. بعضیاتونو دوست دارم. خیلیاتونو :( 

الان که فکر میکنم داشتن وبلاگی که حضوریای زندگیت ادرسشو نداشته باشن خیلی مفیده. برای وقتایی که از خواب بیدار میشی و دفترچه ی خاطراتتو دست کسایی میبینی که نباید! 

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۱۰
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

هرکاری میکنی هرجایی میری ادرستو باید به من بدیا و بایدم دوباره بنویسی :( 
پاسخ:
مسلما مینویسم و ادرسشم چشم:))
به بنده هم اگر ممکن است آدرس بده . خیلی ممنونم
منم خیلی از این کارها کردم . گاهی وقت ها خسته میشیم .
بهتره وبلاگ عوض کنیم تا اینکه برای همیشه بریم ..
پاسخ:
هنوز که افدامی نکردم اما حتما به همه تون ادرسشو میدم
اوهوم منم این رو چند ماه پیش فرار کردم از وب قبلیم و ساختم
پاسخ:
بسیار هم عالی
یادم باشه قبل از تموم شد فصل یه پست هم راجع به این معضل برم
پاسخ:
اتفاقا به همین فکر میکردم که ادرس تو رو همه ی فامیا دارن چی میکشی
خوشبختانه در حال حاضر هیچ کدوم نمی‌خونن وبلاگمو
نه فامیل، نه حتی خانواده :))
پاسخ:
دیگه یه وبلاگ‌نویس چی میخواد از زندگیش؟:))
(*ادرست رو به منم بده
پاسخ:
حتما اگه وبلاگ جدید باز کردم این کارو میکنم
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اوایل برام مهم بود کسی نخونه! ولی الان نه! خودم هم نفهمیدم چی شد که دیگه برام مهم نشد!
پاسخ:
زمانه دیگه. هرجیزیو تغییر میده
خوبه این کار ..
اگه دوباره شروع کردی به نوشتن خبرم کن 😊
پاسخ:
حتما یه پست میذارم و خبر میدم
مخصوصا وقتایی که بخوای در مورد اون حضوریا راحت حرف بزن یا وقتایی که بخوای خاطراتتی رو بنویسی که هیچ کس نفهمه ولی ثبت بشه برات ، یه وبلاگ که خواننده محدودی داشته باشه خوبه.
من به حضوریا آدرس ندادم. اکثرا خبر ندارن که وبلاگ دارم!! 
چند وقته به این فکر میکنم که کل پست هامو جمع کنم و بریزم توی ورد و ادامه بدم همونو. دیگه وبلاگ رو ول کنم.
پاسخ:
اره خیلی مهمه که اونا نخونن لزوما. نوشتن اونطوری راحتتره. حالا تعداد خواننده ی محدودم اهمیت چندانی نداره به نظر من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی