خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۴ ق.ظ

سفیدبرفی

 نمیدانم در آن ثانیه های عجیب که حس بوسیده شدن مرا به حالت نیمه هوشیار دراورده بود باید چیزی میگفتم یا نه. به قول سیاوش خودم را پشت منطق قایم میکنم و میگویم که نمیدانستم باید چه بگویم ولی خودم هم میدانم که این زنِ مدیرِ درونم را خفه کرده بودم تا هرچه که هست اتفاق بیوفتد. حالا او نمیداند که من میدانم. خودش هم نمیداند چکار کرده است و این نمیدانم ها رشته های بلندی از ارتباط را شکل داده اند. 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۶)

۰۴ دی ۹۸ ، ۱۰:۵۰ دُردانه ⠀

اونی که تو حالت بیهوشی بوسیده شده بود سفیدبرفی نبودا، زیبای خفته بود

دقیق نمی‌بینی کارتونا رو :))

فلیسیتی بود اسمش :دی

پاسخ:
بابا من نه اینو کامل دیدم نه اونو ==)))
۰۷ دی ۹۸ ، ۲۳:۲۲ زهرا یگانه

@دُردانه
سفید برفی هم از همین سیستم پیروی می کردا. :D
البته در هر دو مورد مکانیزم اثر بوسه برای بیرون اومدن از بیهوشی بود. :D

۱۴ دی ۹۸ ، ۱۵:۱۵ دُردانه ⠀

دیدی چی شد؟ پریروز تولدت بود، یادم رفت بیام تبریک بگم.

تولدت مبارک دریا خانوم :)

پاسخ:
آه عزیزم ازت ممنونم 3>
۱۹ دی ۹۸ ، ۱۱:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ولی من چون کارتون‌ها رو ندیدم خیلی به ارتباط عنوان دقت نکردم و همون متن پست رو چسبیدمD:

۲۴ دی ۹۸ ، ۰۳:۱۳ دانلود آهنگ شاد

سلام خوبین؟خسته نباشید ممکنه داخله وبلاگتون لینک سایت مارو با هزینه ثبت کنید؟ اگر ممکنه ممنون میشم به ایمیل من پیام بدید یا داخله سایت نظرات یه راه ارتباطی بدید هزینه رو هم تقدیم میکنم خیلی ممنونتون میشم منتظرم

۱۵ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۵۸ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی