خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ب.ظ

آذر

باورم نمیشود روزگاری اینجا یادداشت مینوشتم. نوشته های قبلی ارشیو شده اند. من آن آدم نیستم. نمیدانم چرا دارم اینجا مینویسم. قصد خاصی ندارم. شاید بخاطر همین است که جلوی حرکت های انگشتانم روی دکمه های کیبورد را نمیگیرم. اسمم را عوض کرده ام. دریا صدایم میکنند. معماری میخوانم، حالا دیگر کنکور تمام شده. دختر بچه ای که تکه ای از تصویر چشم هایش گوشه ی این صفحه است دیگر آن شکلی نیست. اینجا خالی به نظر میرد آنقدر که فکر نمیکنم هنوز کسی مانده باشد که اینها را بخواند. 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۹
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۰)

فکر کردم چشام اشتباه دیده :) 

 

+نمیشه برگردی و بنویسی؟ 

پاسخ:
کی میدونه؟ شاید.
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۲:۱۲ دُردانه ⠀

من اینجام هنوز فاطمه. منم عوض شدم. حالا دُردانه‌ام. شباهنگ سابق، تورنادوی اسبق.

دریا صدات می‌کنم زین پس.

پاسخ:
اخ نسرین. دختر :")))
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

حاضر:/

پاسخ:
بابا همه هستین که.

منم هستم فاطمه بودی دیگه؟

پاسخ:
اره ولی دیگه دریام.

ما که خوندیم!:)

پاسخ:
کار خوبی کردین.
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۰:۴۰ میرزا مهدی

یاالله یاالله 

پاسخ:
سلام سلام.
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۲۲ اسپریچو ツ

عههه واااا، چی شد تو دیگه پیدات نشد؟ خوبی؟ (((:

پاسخ:
دست تقدیر بود دیگه. خوبم خوبم.

منم حاضری می‌زنم، البته اگه یادت باشه منو

پاسخ:
یه چیزایی یادمه.

منم حاضری میزنم :D
نمیدونم تو منو یادته یا نه

۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۵ هنوز هستند کسایی که مثل ما هستند

هنوز هستند کسایی که مثل ما هستند

پاسخ:
خیلی خوشحال کننده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی