خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ

بهار ، کنکور ، ساعت خواب ، نهایی


و این حقیقتِ محض که تقریبا شصت روز دیگر رسما کنکوری میشوم دارد مرا شرحه شرحه میکند :( تمایل شدیدی به عدم پذیرش این مسئله دارم ... خودم میدانم این حجم از استرسی که گریبان گیر من خواهد شد ، به یک دانشگاه نمی ارزد .. به مدرک دانشگاهی که به احتمال قوی به هیچ درد من نخواهد خورد ... به مهندسی در رشته ای که هیچ تضمینی برای شغل اینده به من نمیدهد ...

ولی دیگر دیوار های اتاقم هم فهمیده اند کنکور برای من دانشگاه و مهندسی نیست :)

نمیدانم دو سال دیگر همین موقع در حال انجام چه کاری هستم ، و میخواهم خیسی فعلی چشم هایم را به پای حساسیت بهاره ای که ندارم بگذارم (صدایشس را در نیاورده ام ولی جدیدا زود احساساتی میشوم) 

فعلا حوصله ندارم تشریح کنم اگر کنکور برایم معنای دانشگاه و مهندسی نمیدهد با او چند چندم (کنکور چیز یا فرد نیست .. نمیدانم باید از ضمیر "ان" استفاده کنم یا "او")

و هنوز بهار به من خوش نمیگذرد ...

+ (به یک عدد دکتر افشار به صورت بیست و چهار ساعته نیازمندیم)

77

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۵)

۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۵ ماهی سیاه کوچولو
آخ بیچاره دکتر افشار
بنده اگه مطبشو پیدا میکردم مشتری همیشگیش میشدم :دی

+من یه چیز بگم. دانشگاه خر است. دبیرستان و سال کنکورم آرزوست :/
پاسخ:
اصولا همه چیز خر است مگر اینکه خلافش ثابت شود
پست هاتو که میخونم انگار خودم دارم تکرار میشم ! 
پاسخ:
#همون_اژدهاعه
اساسا
دو تا اشتباه تایپی داشتی که به بزرگی خودم بخشودم :دی
پاسخ:
تو همیشه بزرگوار بودی:(
من 10 ساعت میخوابم:))) 
اگه الان نخونیم چند وقت دیگه که کنکوری شدیم باید یه تایم هم واسه ی درسای سوم بذاریم. خب چه کاریه الان تمومش کنیم.
وااااای 60 روز:/

پاسخ:
با منطق تو در مورد تموم کردن درسها و این قبیل مسایل از بیخ مشکل دارم:)
به ما هم خوش نمیگذره این بهار ...
همه ش خونه ایم ..
پاسخ:
وقتی بهار خر میشود:|
بهارِ نود و سه ی من :|
پاسخ:
کلا تداعی خاطرات ام برات:|
استرس ادما داغون میکنه وقتی میبینم یکی استرس داره برا کنکور میخوام بهش التماس کنم ک کنکورا اینقدر بزرگ نکنه برا خودش استرس کنکور باعث شد من بمونم پشت کنکور خواهش میکنم استرس نداشته باش 
پاسخ:
خودتم قبول داری که استرس نداشتن راحت نیست؟:(
مرگ بر کنکور...مرررررررررررگ
پاسخ:
شمام زخم خورده ای انگار :(
من  دلم از درس پُره :(

انگیزه داشتم ولی دیگه ندارم :|

کسی بودم که عآشق درس بود ولی الآن :(

همیشه ترجیح میدادم درس بخونم ولی الآن :|

امسآل نهآیی دارم ولی -_-

استرس دارم :/
پاسخ:
میفهمم... تقریبا همه درگیر این حس شدن :))
دو سال دیگر صدای فاطمه از دانشگاه های تهران به گوش میرسد :)
پاسخ:
بمب انرژی مثبتی تو:دی
هنوز سومی داری فکر کنکور میکنی!؟
پاسخ:
سوم داره تموم میشه دیگه... :)
انشاالله میام خاطرات دانشجوییت روبا کلی انرژی مثبت میخونم خانم مهندس جان
پاسخ:
با تشکر از انرژی مثبتی که وارد کردی:))
سال نوت مبارکککککککک
پاسخ:
مبارکههههههههههههههههههه
تازه اولشه...
(منظورم اون قسمت بود که قرار بود به روت نیاریم)
پاسخ:
ای بابا به روم اوردی که ..
متاسفانه  تا زمان کنکور شما ایشان در ان سر دنیان صمیمانه ابراز همدری میکنم
پاسخ:
با تشکر از حمایت های روحی شما :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی