خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ

برگی نو در صفحه ی من و کاندیداتوری در واقع :)

پیشینه تاریخیِ کاندیداتوری من متشکل از مجموعه ی عظیمی از شکست ها و سوم شدن هاست !

در واقع تنها دو حالت برای من ممکن است. سوم شوم ، هیچم شوم :|  ...

 تمامِ هیچم شدن ها مربوط به شورای دانش اموزیِ مدرسه است که البته بعد از سالها حسِ "محسن رضایی" بودن تصمیم گرفتم دست توانایی های فردیم را بگیرم و دیگر پا در این جرگه ی موهوم نگذاریم ! و ابروی خودمان را بیشتر از این نبریم در واقع :|

و عکسِ این حالت هم مربوط به مسابقات مختلفِ هنری بوده است که در هفتاد درصدِ انهایی که سه منتخبِ کشور را جدا میکردند سوم شده ام :| (هرچند با وجود علاقه ام به اعداد زوج هیچ وقت در زندگیم دوم نشدم !)

بله ... و با وجود این کارنامه ی درخشان بعد از شروعِ ماجراهای "خوشبختِ دلنشین" و رای گیری های خوانندگان و نتیجه ی داغان کننده ای که اصرار داشت به من بقبولاند که این بار در زندگیم نه تنها هیچم نشده ام ، بلکه سوم هم نشده ام  ! ، برگی نو در کتاب تاریخ زندگیِ کاندیداتوری من ورق زد !

و فی الحال این موضوع به قدری پتانسیل در من ایجاد کرده که احساساتِ "رقیب خیزانه ی دگر نامزد کنار زنی ام" به شدت عود کرده و بر ان شدم که این پست را به رشته ی تایپ در اوردم در واقع !

و تاکید داشته اند که تبلیغ کنید و این قرتی بازی ها در واقع :))) 

و قسم بر ان زمان که از شما زکاتِ پست های خوانده شده را میخواهند ! ان زمان که دکمه های کیبوردِ نگارنده به رعشه می افتد و ارشیو ، سر از گورِ خفته ی وبلاگ در می اورد ! .. ایا با این همه نشانه باز هم ایمان نمی اوردید ؟ (شرم بر شما در واقع ! )

هرچند که احساساتِِ "رقیب خیزانه ی دگر نامزد کنار زنی ام" همان طور که در سطور قبل اشاره کردم عود کرده و از این صوبت ها اما باز نهایت تاکید خود را نه روی اول شدن ، که روی "سوم و هیچم نشدن" خلاصه کرده ام در واقع !

و ماجرای رای گیری از دو روز دیگر شروع میشود و محل اخذ رای هم کامنت دونیِ اینجا است 



 پ.ن یک : باشد که استاندارد های جامعه ی وبلاگ نویس ها حتی به اندازه ی دو سطر هم که شده با این ماجرا ها بیشتر شود :)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۶)

با آرزوی موفقیت، رفیق جان ;)
پاسخ:
شمام بترکونی الهی :)))
موفق باشی فاطمه :)
پاسخ:
و شما خیلی خیلی بیشترررر :))))))
خخخ یعنی با روح و روانم بازی کردی اشک تو چشام جمع شده :دی 
پاسخ:
پس شد آنچه شد در واقع :)))
من بهت رای میدم!
تبلیغاتم میکنم تو ستاد تبلیغاتیت حتی
پاسخ:
پس منم رنگ انتخاباتیمو به افتخارت راه راه بنفش سفید انتخاب میکنم که چشم عنودان بد گهرم کور شه در واقع:دی
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۵ ماهی سیاه کوچولو
یعنی نظرا رو همه میتونن بخونن؟!
من توی مرحله اول اصن رای ندادم. این جا رو خواستم به یکی از این وبلاگها که همه عزیز هستن :دی رای بدم. رایمون مخفی میمونه؟! شما اطلاعی دارین یا توی وبلاگ خودشون بپرسم. (اگه نمیدونین خب منم حوصله ندارم البته شما از طرف من بپرسین :))) )
پاسخ:
پست جدیدشونو بخون :))
نقل اون آیه ی بس عظیم الشأن کار رو تموم کرد اصن :دی
پاسخ:
بکوب زنگو اصلا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی