خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

دارد شروع میشود

از امروز دیگر من رسما کنکوری شدم و این ترسناک است !
 منظورم نفس کنکور و ماجراهایش نیست ، منظورم سرعتِ بی رحمانه ی زندگیست !
انگار که زمین همینطور دارد دور خورشید میچرخد و ما همان جایی که بودیم مانده ایم ... مثل سکانسی از فیلم های سفر در زمان که شخصیت فیلم در یک خیابانِ شلوغ ایستاده است و بی انکه هیچ کسی بفهمد زمان دور سرش میگردد
و بین همه ی این اتفاق ها من از بزرگتر از این شدم میترسم ! .. 
از گذر زمان ... 
از اتفاق هایی که باید شروع کنم ...

0ed129ea47656cf5fdda48cf0ec8f8ca
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۳۶)

واقعا هم خیلی ترسناکه
پاسخ:
:(
حس یه بچه ای رو دارم که تازه دمپایی خریده و دمپایی اش رو حتی زیر آفتاب هم نمیذاره تا مبادا رنگش بره! ولی بعد یه مدت پرتش میکنه. کنکور هم واسم جدیده ، خیلی هیجان دارم اما آخرش معلوم نیس به کجا پرت بشه.

+همین هفته کلاسای تقویتی مون شروع میشه:|
پاسخ:
چون نمیدونیم تهش چه شکلیه این حسو داریم..  نه؟
 
+ مال ما هنوز معلوم نیست


برای دیفرانسیل و ریاضی پایه و آمار کتاب های مهندس محمد مهربان رو بگیر . سه جلده . یه جلد ریاضی پایه و امار . یه جلد پیش1 و یه جلد هم پیش 2 . درسنامه هاش و تست های تالیفی اش عاااااالین . تو درسنامه هاش یه عالمه مثال حل شده داره . ببین من همه ی کتاب های کنکوری رو خوردم ! به جرات میگم بیشتر از 8 نوع کتاب دیفرانسیل داشتم. همه هم معروف . هیچکدومش مثل تخته سیاه عالی نیست . پرفروشترین کتاب دیفرانسیل حال حاضره تو کشور .


این مرد ریاضی من رو با کتاب هاش و همایشش نجات داد  .  زمان ما دی وی دی نداشت و من فقط از کتاب ها و همایش هاش استفاده کردم ولی تعریفش رو زیا شنیدم مثل اون مسعودی و اینا نیست واقعا باسواده اگه خواستی این لینک سایتش هست

www.m-mehraban.com

دی وی دی هاش یه کم گرونه . اگه نگرفتی حتمااااا اون 3 جلد کتابش رو بگیر .

 

بعدا من رو دعا میکنی به خاطر معرفی این کتاب ها !

بذار دوستات از روی گاج و این چیزا بخونن ! بعدا میفهمی چقدر از همه شون قوی تری


 
پاسخ:
هزار تا مرسی از کمکت.. از الان میرم تو کارش :)))
نمیدونستم دی وی دی داره..  الان که گفتی حتما چک میکنم ببینم چطوره..  
قیافه‌اش این جوریه وگرنه پوشالیه :))
خلاصه این‌که سخت نگیر، سخت می‌شه هم‌وطن :))
راستی برو تو سایتش کامنت ها رو بخون . تعداد کامنت ها رو هم ببین . یه وقت فکر نکنی اومدم تبلیغش رو بکنم ها ! انقدر تیراژ کتاب هاش و دی وی دی هاش زیاده که نیازی به تبلیغ نداره ! منم هیچ نسبتی باهاش ندارم ! براش هم کار نمیکنم ! فقط خواستم کمک کنم و تجربه ی خودم رو بگم . سو تفاهم نشه . برو ببین چقدر کامنت داره برای هر محصولش !
پاسخ:
مطمئن باش اینطوری فکر نمیکنم رفیق :) تعریف کتاباشو شنیده بودم واقعا..  الانم که تو اینجوری میگی دیگه خیالم راحتتر شد 
نظر منم اگه خواستی پاک کن که اگه دوستات میان اینجا اسم کتاب رو ونبینن . آیکون بدجنسی !
پاسخ:
:دی 
دوستام که خدارو شکر زیاد نمیان :) ایکون همون خباثتو اینا
عه من در چند سال دبیرستان فقط گاج خوندم. دیگه بهش عادت کردم ، منِ درونم کتاب دیگه ای رو نمیپذیره! بارها سعی کردم یه کتاب دیگه رو هم بخونم اما نمیتونم.
ولی من باز همون گاج رو ترجیح میدم.
شنیدم که بهتره کتابا رو مهر بخریم. چون تابستون چاپ قدیمه و کتابا آپدیت نمیشن!
امروز مدرسمون با دانش آموزا جلسه گذاشته بود ، گفتن که تابستون فقط سوم بخونین.
پاسخ:
من که با برنامه ی گزینه دو پیش میرم :)
ببن دیگه خیالت از دیفرانسیل راحتتتتتتتتتتتت . از 26 تا سوال 20 تاش رو میزنی راحت . حداقل میگم . من اینو فقط با در نظر گرفتن کتاب هاش میگم . من کنکوری 93 بودم بعد کتاب های ایشون اونموقع چاپ اولش بود . فکر کن 2 ماه مونده به کنکور پیش 2 چاپ شد . الان شما شانس دارید . همه ی کتاباش که چاپ شده هیچ . دی وی دی هاشم کامله . حتی دی وی دی جمع بندی هم داره .

+ مهین خانوم من خودم ار اول دبیرستان با گاج زندگی کردم . معدل 19.87 کتبی نهایی ام رو هم با کتاب های پرسمان گاج به دست آوردم . اصلا همین الانم گاج رو دوست دارم . تف به ریا (به قول شباهنگ ) ولی دفتر گاج تو خیابون انقلاابه هر روز ار جلوش رد میشم . یه بار رفتم گفتن ویراستار کتاب شو . میخواستم قبول کنم که وقتم اجازه نداد. من هییییییییییچ دشمنی با گاج ندارم .

اتفاقا فیزیک گاج شدییییییییییییییییییییدااااااااااااااا توصیه میشود . اما تو دیفرانسیل تخته سیاه خب بهتره !

++ وقتی کتاب درسی تغییر نمیکنه کتاب های کمک درسی هم عوض نمیشن فقط تست های 95 بهشون اضافه میشه که اونم بعدا میتونید دانلود کنید از اینترنت . کلا کتاب ها تغییر نمیکنن . نمیشه که تابستون رو بی کتاب بمونید . سه ماهه ها ! کلا برای هزینه ی کتاب خسیس نباشید :)
پاسخ:
راستش منم مثل مهین میخواستم صبر کنم تا مهر!  ولی خب حالا که اینجوره میخرمش.. 
اصلا میدونی..  تو هر درسی یه کتابِ خاص خیلی جواب میده... مثلا من برای فیزیک به چیزی جز گاج فکر نمیکنم! 
موشک جان شما تجربه هات خیلی به درت میخوره ها.. دریغ نکن از ما :)
مگه نمیخوای با گزینه 2 بری ؟ خب گزینه دو زمان ما برنامه اش تو تابستون پایه بود . ببین اگه هنوزم همونه حد اقل کتاب پایه اش رو بخر و برای گزینه دو ازش استفاده کنن بعدا خودت میری تو مهر پیش یک و دو ش رو میگیری
پاسخ:
برنامه اش تغییر کرده، دوم و سوم با هم! 
دیفرانسیل تخته سیاه دقیقا چه وجه تمایزی با بقیه داره؟؟! ..
خب پس فیزیک شد گاج. .. من برای ادبیات همیشه گاج سبز سیر تا پیاز رو میگرفتم ، اما پارسال کتاب کلک ساجدی رو کار کردم خوب بود ، تست هاش زیاد بوداااا اما پاسخنامه نداشت ، بعضی تست ها رو میموندم که جوابشون چرا این شده آخه؟! ... کلا ترجیح میدم که به جای پاسخ کلیدی ، تشریحی داشته باشه.
به نظرم بهتره واسه ی همه ی درسا از یه انتشارات نخریم! همه ی کتاباشون خوب نیس.

آخه به ما گفتن تابستون فقط سوم بخونین ، برای همین گفتم مهر کتاب بگیرم.

بهمون گفتن که به جای قلمچی ، سنجش ثبت نام کنیم. موشک جان اینم تحلیل کنیم برامون:)

پاسخ:
منم دردِ پاسخنامه رو تو ادبیات داشتم
کلک معلمو امسال کار کردم فوق العاده بود... هم تحلیلاش هم پاسخنامه هاش
درسنامه هاش خیلی قوی هستن و داخل درسنامه ها خیلی مثال زده و بعضی از روش هاش تو  کتاب های دیگه نیست . تست های تالیفی اش نکته های زیادی داره و خیلی قویه . باعث میشه یه سر و گردن از سوالات کنکور سطحتون بالاتر بره . سطحش بالاتر  از کنکوره . کاملا هم مفهومیه و فرمول الکی نداره . تمام سوالات داخل و خارج هم داره .

اصلا اگه گاج رو خیلی دوست دارید خب گاجم بگیرید خب ! دو تا کتاب که اشکالی نداره .

+ نههههههههههه اصلا ! یا قلمچی یا گزینه ی 2 و لاغیر . من خودم گزینه 2 بودم از تابستون تا آخرش و آزممون های جامع سنجش هم ثبت نام کردم . 3 تای آخر سنجش فقط مهمه . بقیه اش به درد نمیخوره . سوالات قلمچی هم بررسی میکردم .

سنجش پاسخ تشریحی اش فاجعه است . گزینه 2 علاوه بر پاسخ تشریحی . دی وی دی های پاسخ تشریحی رو هم بعد از هر ازمون بهمون میدادن یعنی پاسخش عالیه .

فقط به هیچ عنوان 2 تا آزمون مختلف ثبت نام نکنید  . با یه برنامه جلو برید .

خود پوردستمالچی که مشاور گزینه 2 بوده  و من شاگردش بودم فقط گزینه 2 و قلمچی و سه آزمون آخر سنجش رو تایید میکرد . یا برید قلمچی + 3 آزمون آخر سنجش  یا برید گزینه 2 + 3 آزمون آخر سنجش .

نقطه قوت گزینه 2 : امکاناتیه که ارائه میده

نقطه قوت قلمچی : جامعه ی آماری بالاتر نسبت به گزینه 2
پاسخ:
البته جامعه ی آماری زیاد مهم نیست...  مهم همون درصداس.. هرچند جدیدا گزینه دو ترازو تطبیق میده با تعداد شرکت کننده های کنکور، یه رتبه ی تخمینی ام با توجه به اون میده... 
کلا جامعه آماری چیز چندان مهمی نیست به نظر من 
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۸ نفس نقره ای
من باورم نمیشه سال دومم داره تموم میشه :|
پاسخ:
اوضاع خیلی وحشتناکه :|
مگه کلک معلم پاسخنامه داره؟؟! عه حتما چند نوع کتاب داره ، اونی که من خوندنم فقط تست داشت از ادبیات و زبان فارسی اول و دوم و سوم.
منم این کتاب رو دوس داشتم ، البته قبلش سیر تا پیاز گاج رو خوندم. این کتاب نکته های زیادی میگه ، موشکافی خوبی داره ولی تست هاش به درد نمیخوره ، خییییلی کمه و پاسخنامه هم نداره.
برای تست یه کتاب دیگه هم لازم دارم.
پاسخ:
آره فرق داره 
اینی که من میگم سال به ساله..  مثلا من هر سه سالشو دارم پاسخنامه ی همش تشریحیه.. تستاشم عالی
موشک جان میشه برای درسای دیگه هم کتاب پیشنهاد کنین؟؟! تحلیل هات رو دوس داشتم:))))
پاسخ:
موشک جان :)))
ترجیح میدم کتابام سال به سال باشه ، اینجوری تست هاش بیشتره. منم کلک معلم رو خیییلی دوس داشتم.
خب پس 
ادبیات ← کلک معلم ساجدی + گاج سیر تا پیاز
فیزیک ← گاج میکرو
دیفرانسیل ← تخته سیاه
اینا رو تهیه میکنم.
پاسخ:
خیلیم خوب و عالی :)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۹ ماهی سیاه کوچولو
 این پستو دیدم یهو ترس برم داشت :/
پاسخ:
چرا خب :(
دیروز بعد از اینکه خواهرم اخرین امتحان نهاییش رو داد ، رفتم اتاقش و گفتم : سلام کنکوری ! نمیدونم چرا گفت بهم زهرمار :))
آیا سلام کردن به یک کنکوری کار بدیست ؟ 
مدیونین اگه فکر کنین قصد ایجاد رعب و وحشت داشتم :دی 
پاسخ:
اصولا به کسی که نهاییشو تازه تموم کرده نباید چیزی گفت!  نازشم نباید کرد :| همینجوری باید ولش کرد به حال خودش درست میشه :دی


زمان ما گاج جامع دینی خوب بود . من از روی اون خوندم . همه چی رو کامل داشت حتی متن کتاب رو هم کامل آورده بود . فقط برای این که آیات سریع مرور بشه یه کتاب فسقلی ! پیدا کردم به نام کتاب پیام آیات دین و زندگی انتشارات مهر و ماه که اینه :

http://home.mehromah.ir/engine/tm.php?src=http://home.mehromah.ir/uploads/posts/2013-09/1380393240_payam-ayat-3d.jpg&a=c&h=240&w=370

برای ادبیات من موضوعی میخوندم . پنج تا کتاب از انتشارات کلک معلم بود که این یه جلدشه مثلا :
http://arzanic.com/uploads/3756-%D9%88%D8%A7%DA%98%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%20-%20%D8%AA%D8%A8%20%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%20-%20%DA%A9%D9%84%DA%A9%20%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85.jpg

من از این کتابا خیلی راضی بودم . مثلا یه جلدش تاریخ ادبیات بود که کاااااااااااااامل کااااااااامل بود حتی به پشت جلد کتاب درسی هم رحم نرده بود . حتی به منابع و اعلام هم رحم نکرده بود . درس به درس هم بود . یعنی از سال دوم درس 1 شروع میشد میرفت تا درس آخر سال چهارم . بعد آخرش جنع بندی داشت . دو تا لیست داشت : یکی اسم کتابا رو نوشته بود و جلوش اسم نویسنده ها یکی برعکسش . خیلی راضی بودم کلا .


برای عربی : من گاج میخوندم + عربی همراه مهر و ماه برای مرور سریع :

http://home.mehromah.ir/engine/tm.php?src=http://home.mehromah.ir/uploads/posts/2013-09/1380391307_arabi-hamrah-3d.jpg&a=c&h=240&w=370

برای زبان :

http://home.mehromah.ir/engine/tm.php?src=http://home.mehromah.ir/uploads/posts/2013-10/1380606299_zaban-sib-3d.jpg&a=c&h=240&w=370

یه چیزی یادم اومد من همه ی کتاب های جمع بندی مهر و ماه رو تایید میکنم . شما وقتی 2 روز به امتحان آزمون آزمایشیت مونده باید همه  ی دروس رو سریع مرور کنید . من پیشنهادم اینه که کتاب های جمع بندی رو از اول سال بخرید و استفاده کنید . باعث میشه مطالب تو ذهن شما نظم بگیره و جمع و جور شه . اینجاست :

http://home.mehromah.ir/cat1-7.html

برای شیمی : اصلا حرفی ندارم ! من تنها درسی که تو نهایی 19 گرفتم و گند زد به معدلم شیمی بود :| و تو کنکور هم 19 درصد پاسخ دادم :||||||

برای هندسه ی تحلیلی و گسسته و هندسه ی پایه هم گاج میخوندم . خوب بودن  .

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت هم تو دوران جمع بندی تون بگیرید :|| خیلی خوبن .
پاسخ:
حاج سقف خدا صد در دنیا هزار در آخرت بهت بده... ایشالا جور شه جبران کنیم :) دستت درد نکنه :)
" اصولا به کسی که نهاییشو تازه تموم کرده نباید چیزی گفت!  نازشم نباید کرد :| همینجوری باید ولش کرد به حال خودش درست میشه "

مگه از جنگ برگشتین عاخه ؟ :)))))
پاسخ:
بی اعصاببی بیداد میکنه خواهرم!  اصلا یه وضعی
خانوم خودکار بیک ! از فردا همزمان با شروع ماه مبارک ! رمضان استارت بزن درس خوندن رو شروع کن :) از 5 صبح پاشو شروع کن :) من میام اینجا 5 صبح بیدارت میکنم :||
پاسخ:
جنگه مگهههه؟ اصولا میگن چهار پنج روز استراحت کنین! 
شروع از ماه رمضآن؟

نمی تونم درکش کنم!

ماه رمضآن شروعی برای مهمونی خداست،شروعی برای یه حسِ خوب

از بعد ماه رمضآن شروعی برای یه کنکور خوب،برای حسِ خوب

اساساً ماه رمضآن و اینا رو بادرس یکی نمی کنم و از دستش نمیدم!
پاسخ:
اینم حرفیه در واقع :( هرچند باز بستگی به شخصش داره
من پسرم :||
پاسخ:
خب بیداد میکنه برادرم :) 
من فک میکردم دختری که!! مرسی موشک خان:)))

به ما گفتن دو روز استراحت کنین ، فردا آخرین روز استراحتمه! 
پاسخ:
به ما چیزی نگفتن :)
والا ما که از ماه رمضون شروع میکنیم ، وگرنه همینجوری بیکار بشینیم که چی بشه؟؟! 
نظر اکثر قریب به اتفاق مشاور ها اینه که از ماه رمضون استارت بزنیم. اگه از دست بره جبران کردنش سخته.
پاسخ:
آره خب... ولی نمیشه برا هر کسی یه نسخه پیچید... شاید یکی نمیتونه هندل کنه :)
اینجوری که یه مشکلی پیش میاد ینی ما الان دو سری کنکوری داریم ؛ ١ سری ما هستیم که ٢٥،٢٤ تیر کنکور داریم، ١ سریم شما که تازه نهاییتون تموم میشه.
پاسخ:
ااااااا چقد باحاااال..  دقت نکرده بودم! 
خانوم خودکار بیک پاشو صبح شده :|  ساعت 4 و نیمه  . باید شبخیز باشی تا کامروا شوی 
پاسخ:
یا علی مدد :| 
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۸ راسن حسینی
میدونی وقتی یه چیزو تجربه کردی اما الان نمیتونی هیچی بگی یعنی چی؟
به یاد اوردنشم حالمو بد میکنه..اونهمه دویدنا و اونهمه شتاب حالمو بد میکرد!
اما از همین الان،
منتظر درخشیدنتم فاطمه ی من💜
و این حالمو خوب میکنه!🌸🍃
پاسخ:
الان هرکی ازم در مورد نهایی بپرسه میزنمش کاملا میدونم چی میگی :دی
میترکوووووونممممممم 💪
من امروز شروع کردم ، بریم بترکونیم:)))
پاسخ:
من از شنبه شروع میکنم .. امروز میرم برای ثبت نام ازمون
شروع اینقدر زود وسط راه خسته تون میکنه!
سعی کنید آهسته و پیوسته برید جلو برای تلاش و کنکور!
سراغ داشتم خیلیا رو که مثلِ شما یهو رفتن جلو و وسط که همه بکوب دارن میخونن
اون موقعه کم اوردن!
حرف یه روز دو روز نیست حرف 1سال درس خوندنه مفیده!
درس خوندنی که تو4ساعت خلاصه میشه برای کنکور!
سعی کن
تلاش کن
ولی
جو کنکور یهو نابود میکنه اگه زیادی باشه!

پاسخ:
مسلمه .. نمیشه از روز ال با هشت نه ساعت شروع کرد ... به قول خودت اهسته و پیوسته .. :)
عه! من هنوز ثبت نام نکردم. تا کی وقت ثبت نام داریم؟!
من هنوز تصمیم خاصی نگرفتم اما دارم فکر میکنم که :
3 آزمون آخر گزینه ی دو + قلمچی از مهر به بعد + تابستون گزینه ی دو یا قلمچی.

پاسخ:
قاتی میکنی ! به نظر من با برنامه ی یه ازمون پیش برو 
توی تابستون برنامه گزینه دو منسجم تر و بهتر از قلمچیه
پاسخ:
همین الان از ثبت نام گزینه دو برگشتم :)
آفرین . حتما طبق برنامه ی روزانه اش که ساعت به ساعت مشخص کرده بخون
پاسخ:
آره ایشالا با همون پیش میرم  برنامه اش واقعا عالی بود برا تابستون
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۳ سید سروش غفاری
این تازه اولشه
پاسخ:
آره.. خوب یا بد... 
هیچ سالی به اندازه ی سال کنکور زود نمی گذره مخصوصا از عید به بعدش.
امیدوارم تا آخرش با تمام قوا پیش بری , با برنامه و پیشرفت روز افزون
و بالا و پایین شدن تراز ها و رتبه ها روحیه ات و تضعیف نکنه.
خودت و باور داشته باشی حله. (:
تابستون هم بخون اما خیلی هم خودت و اذیت نکن. از مهر به بعد کم کم خودت و اذیت کن. (:
پاسخ:
منم همین امیدواری ها رو برای تو تو زمینه ی خودت دارم :) 
تابستونم که هرچی کرمِ برنامه ریزی گزینه دو باشه دیگه ... به اندازه ی هدفم تلاشم میکنم :))))
سلاااااااام!
یا پیغمبر!!!
حرف دیگه ای ندارم چون الآن فک کنم باید برم کتابی چیزی گیر بیارم برا خوندن
نازنین میای بریم کتابخونه از بعد سحر تا قبل سحر روز بعد!!!
پاسخ:
سلامممم ! 
دهنت صاف میشه که خواهرم :)
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸ سید ابوالفضل ساقی
ترجیح میدم هزار بمیرم و زنده بشم ولی به سال کنکورم دیگه بر نگردم
نمیدونم چی شد از ریاضی فیزیک رسیدم به رشته حقوق!!؟؟!!؟؟!؟؟!؟؟!!!؟؟!!!؟؟!!!؟؟!!؟
پاسخ:
سخته...  :)
بنا به چیزی که دیدم بچه های ریاضی بیشتر میزان تغییر رشته رو دارن... نمیدونم چرا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی