خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

نیمه ی من :))

بزرگترین خوشحالی های این روزها پاییز ، باران ، دیدنِ مهری و گردنبند جدیدم هستند! 

دیدن مهری در صدر است .. این اولین باری بود که با بخشی از خودم ملاقات میکردم! همانقدر عجیب و همانقدر دوست داشتنی! واقعیت این است که بعد از ان روز با بخش ناشناخته تری از خودم رو به رو شدم! تکه ای از من که میتواند دلتنگ و شیفته باشد .. ! میتواند جای رژ لب روی لباس ها بیاندازد و برای دوباره دور شدن ها جلوی همه گریه کند! از ان روز به بعد ایمان اوردم که چطور بعضی روزها میتوانند زنده باشند .. میتوانند هر روز تکرار شوند و تو از دور ، دست به سینه تماشایشان کنی! 

به نظرم همه ی اینها معجزه ی پاییز هستند! از تابستانی که بهتر است اسمش را  "عصاره ی همه ی عصر های جمعه" بگذارند هیچ انتظاری ندارم!

دوست دارم فکر کنم این حضرت پاییز است که به نارون های کنار رودخانه ی مسیر مدرسه تکیه داده و با ان کتِ پاییزه حنایی رنگ دلبری میکند .. دوست دارم به همه ی روزهای نیمه ی دومِ سال تعظیم کنم! برایشان حلقه ی گل بگیرم و هر روز بعد از کنار زدن پتو برایشان مراسم تجلیل برگزار کنم ... زیاده روی و سوسول بازی نیست .. حتی اگر هم باشد مهم نیست .. مهم نیمه ی دوم سال است .. نیمه ی من .. :))



+ .. به گردنبندِ جدیدِ دایره ای شکلم ایمان دارم.. حس میکنم در ان گردالیِ بی رنگ میتوانم تمام بی نهایت هایم را ذخیره کنم .. البته شاید همه ی اینها یک مشت  از دیوانگی های اواخرِ هفده سالگی باشد ... مثل خیالبافی های رمانتیکِ قبل از خواب .. اما هرچه که هست هزار ها سه نقظه برای توصیفش نیاز دارم :))


d3a58c24c567b9a446fc0cfbcc484855

  

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۹)

مطالبتون عالیه 
پاسخ:
تشکر:)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۳۷ شادوَرد __
مهم نیمه دوم سال است!
ممنون از این حس و حال...
پاسخ:
همممم =))))
روز اول مدرسه چطور بود؟!
پاسخ:
مزخرف ضرب در چهار =))))
من هم نیمه دوم سال رو بیشتر تر دوست دارم
همین طور گردنبند دایره شکلم که عکس درخت پاییزی توشه و همه رو عاشق خودش کرده ؛)
پاسخ:
نیمه های دوم مثل نیمه ی مربیاس :))))
اگه اینجوریه منم عاشق خودش کرد =))))
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ نفس نقره ای
گردنبد و پاییز،، من دستبند و پاییز دارم!
پاسخ:
همچین فرق زیادیم نداره.
از خوندن این پست لذت بردم 
از این سبک نگارش خیلی خوشم آید همی
ممنون به خاطر پست
پاسخ:
تشکرمندم =))))))
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۶ ساعت زنانه
سلام وبتون بسیار زیباست آرزوی بهترین ها رو برات دارم .
💜🍀🍃🌿
پاسخ:
:)))))))))

عالی بودمتنت:)

پرازحس خوب...

پاسخ:
حسای خوبت همیشگی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی