خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

ماهی هایی که وجود ندارند.

روزهای عجیبی دارم. احساس عمیقی از تغییر و بهتر شدن در من جریان پیدا کرده است. تمام تلاشم را میکنم که هیچ چیز شبیه به قبل نباشد. واقعیت امر این است که در هیچ نقطه ای از زندگیم به اندازه ی این روزها ذهن خلوتی نداشته ام و این احتمالا بهترین اتفاق درونیِ حال حاضر برای من باشد.

تمایلات عجیب و غیرقابل توجیهی پیدا کرده ام. چیزهایی شبیه به لذتی عمیق از خودکار هایی که جوهر پس میدهند، یا اعتیاد به چای ترش در ساعت چهار بعد از ظهر. حتی وسواس تقارن پیدا کرده ام! و این مسئله به طرزی ازار دهنده است که احتمالا استعمال یک سال خورشت کرفس از ان دلپذیر تر است. دقیقا همینقدر دور و نزدیک به تصور.

از طرف دیگر ماجرا اما هم نشینی مداومِ من با تجربی خوان ها تمام تصورات ذهنیم از جهان خلقت را تغییر داده است. مکان نسبی اپاندیس را متوجه شدم و تقریبا فهمیده ام میتوکندری نوعی بیماری داخلی نیست. زیست واقعا عجیب است. عجیب و ترسناک! منظور واضح ترم این است که همین نیمچه اطلاعات جدیدا کسب شده ام از علم زیست شناسی به اندازه ی کافی برای دیوانه کردنِ من کافیست. بچه های تجربی واقعا قابل تحسین هستند.


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۴)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۰ محمد روشنیان
تجربی: علایق سطح سوم من!
پاسخ:
برای من حتی تو لیست علاقه مندی ها هم نیست!
عهههه "میتوکندری"!!!!! امروز که آزمون قلمچی میدادیم توی مدرسمون. روی دیوار روبه روی من ، یه چیزایی در مورد زیست و میتوکندری و اینا بود. بیشتر عکس بود. این تجربیا چجوری اینجور اسم های عجیب رو یادشون میمونه؟؟

پاسخ:
دقیقاا 
حتی میدونن چجوری به وجود میاد و چیکار میکنه
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۲ نگــ ❤ـار
ببین فاز سنگین برمیداری اصن خوشم نمیادا!!
چرت و پرت گفتن بیشتر بهت میاد
ینی پستاتو میخونم حالم بهم میخوره خدایی :|
این دری وریا چیه مینویسی
مردمم صدتا مشکل دارن صدتا کار سخت پیش روشونه دلیل نمیشه خودشونو بکشن که
اییییش
لوس
پاسخ:
١. مجبور نیستی بخونی
٢. کسی کشته نشده. هرکسی ممکنه هر زمانی یه سبکی بنویسه و این یه چیز کاملا شخصیه.
٣. لحنت اذیتم میکنه
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من اگه به عقب بر می گشتم تجربی می خوندم.
پاسخ:
علاقه ی سختیه=))
چاکر شما... همین طور که ما در تعجبیم از انواع ریاضیاتی که شما میخونین!
پاسخ:
واسه ما. یاده اما خب تهش اسمش ریاضیه دیگه .. منظورم اینه که یه چیز منسجمه 
ولی خب شماها از اون طرف به جز ریاضی زیستم دارین!
خوشحالم که حس تغییر و بهتر شدن داری :)
من از تجربی به خاطر اون اسمای عجیب غریب می‌ترسم
پاسخ:
هیم =)))
شکلای ترسناک تری عم دارن.
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۵۱ شازده کوچولو
ئه آقا! (البته خانم! :دی)
چارتا دونه  اسمِ علمی دیدین اینجوری: O_o شدین؟ کتابای تخصصی پزشکی‌مونو ببینید چه می کنید؟ :دی
من چرا تا همین الان فکر می کردم تجربی هستین؟ :|

ولی خب زیست شناسی واقعاً حفظ کردن چندتا اسم عجیب و غریب نیست. ضمن این که انتگرال و لیمیت و هذلولی فرق زیادی با پراکسی‌زوم و برونشیول و تراکئید ندارن از نظر من!

ریاضی یه علمِ لذت بخشه، ولی زیست شناسی علمِ زندگیه و همین - صد البته از نظر من - لذت بخش تره. :)
پاسخ:
به کتابای پزشکی که اصلا نردیک نمیشم:دی
تحلیلتو دوست داشتم. کمتر تجربی خونده ای اینقدر منطقی به تفاوتهامون نگاه میکنه.
(-: زیست به شدت ترسناک وپیچیدس
پاسخ:
به طرز غیرقابل کنترلی!
خوشحالم از بهبود حالت...
پاسخ:
ممنونم از حس خوبت:)))
همین اسمای با مزه شو دوس دارم فقط:))
پاسخ:
بار الاهاا :)))))
۱۷ بهمن ۹۵ ، ۰۲:۳۳ نفس نقره ای
قابل تحسین هستم بیست ساله از اینجا :)))
ببین فقط یه چی؛ بجنگ با این وسواس تقارن که دردسرسازه! درد کشیده م که میگما :|
پاسخ:
قابل تحسینت پایدار :دی
امیدوارم مقطعی باشه. تحملش اصلا اسون نیست:(
سلام 
این که ازاین همه نظم درجهان خلقت به وجدمیای هم قابل تحسینه
  اماازنظرما(تجربی خوان ها) زیست شیرین ترین درسمونه واینکه ترسناک به حق برازنده ی زمین شناسیه! 

منویادت هست؟
خاموش میخونمت.
پاسخ:
خب  پس امیدوارم با زمین شناسی چشم تو چشم نشم :دی

متاسفم که یادم نمیاد اما به هر حال خوشحالم که میخونیم:)))
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۶ آقای سر به هوا ...
وسواس قارن رو میتونی از ظاهر وبلاگم ببینی :))
5 سانت اینور اونور نباشه چیزی :))
پاسخ:
دیگه تورو خدا کمک کنه :دی
زیست دنیای عجیب و در عین حال زیباییه.سخته ولی سخت تر از این نیست که جون ی ادم یا حتی حیوون تو دستات باشه.پزشک بودن خیلی سخت تر از زیست خوندنه.
ریاضیا سال ها درس میخونن تا بتونن چیزی بسازن.و تجربیا سال ها درس میخونن تا بفهمن کوچکترین سلول های بدن خودمون چطور کار میکنن.چطور زندگی میکنن.چطور با هم همکاری میکنن.دنیای موجودات زنده دنیای زیباییه.
پاسخ:
دقیقا همیمطوره. هرچند وقتی مسئولیت جون ادما دست کسی باشه همه چیز پیچیده تر میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی