خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ

اخر نفهمیدم ان شب اشک من بود یا که باران !..

بعضی حرف ها را نه به راسن میتوانم بگویم و نه به مهری. بعضی حرف ها مثل حالات روحیِ اخیرم. مثل گریه هایی که نمیکنم. واقعیت این است که کنکور تمام زندگیم را مختل کرده و من نمیتوانم ضعیف بودنم را به کسی نشان دهم. چند هفته پیش گوشه ی اتاق مطالعه همه ی حرف های نزده عم گریه شد و ریخت روی یقه ی لباسِ زهرا. از ان روز به بعد دیگر گریه نکردم. دقیقا همان روزی که رعنا مرا بغل کرده بود و میگفت من قوی ترین ادمِ زندگیش هستم و دوست ندارد من را اینطور ببیند. 

دوست دارم مثبت باشم اما این ماجرا روحیه ی من را ضعیف تر از همیشه کرده است. حساس، خجالتی و عصبی شده ام. هر شب که روی نقطه ی امنم سریالِ مزخرفِ مادرم را نگاه نمیکنم و با چشم های خیره به تلوزیون به اینده فکر میکنم سردم میشود. شاید واقعا تقصیر خودم بوده است که ان رشته و ان داشنگاه لعنتی را برای خودم گنده کردم و امروزها که اسفند است حس میکنم در نقطه ی صفر از مسیر قرار گرفته ام.

بدترین قسمت ماجرا شاید این است که این ها و اینها ترهای زیادی وجود دارند که من بخاطر ادم های زندگیم نمیتوانم بروزشان بدهم. پشت پرده ای از حقایقی که وجود ندارند قایم شده ام و برایشان لبخند میزنم.


دوست نداشتم اینها را بنویسم. 


_ عنوان از rain again | pallet band

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۵)

من که هیچ وقت نفهمیدم این احساسات اثر بزرگ شدنه 
یا فشارای کنکور
یا جفتش
یا هیچ کدوم
!
پاسخ:
حتی اشتیاقی برای فهمیدنش هم ندارم.
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۵ نفس نقره ای
من میفهمم کاملا و اینو هم میدونم که آدم دلش میخواد همه امی دهنده هارو بزنه نصف کنه :) اما میدونی من بهت نوید روزایی رو میدم که از امروز رد شدی و برات هی کمرنگ و کمرنگ تر میشه
پاسخ:
امیدوارم اون روزا زودتر برسن:(
امیدوارم زود این روزات تموم بشه امیدوارم(-:
پاسخ:
منم همینطور:(
پارو بزن
ساحل نزدیکه
پاسخ:
:((
میدونی کنکوریا یکی از مظلوم ترین موجودات روی زمین هستن که هیچکس نمیتونه درکشون کنه...ولی میتونن به امید بعد از کنکور زندگی کنن:)نگران نباش تنها نیستی
۱۴ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۰۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اینجور وقتا همش با خودت تکرار کن همه چیر موقتیه. همه چیز 
پاسخ:
حتما امتحانش میکنم .. ممنون از حس خوب توی جمله ات 
چشم به هم بزنی تموم شده همه چیز و تو باورت نمیشه، یکم دیگه تحمل کن دختر
پاسخ:
تلاش میکنم:(
قشنگ ترین متنی بود که ازت خوندم تقریبا با همه فرق داشت..
پاسخ:
فکر نمیکردم اینجوری باشه:)))
منم باهات هم حس ام،تنها نیستی دختر...
یکم دیگه باید تلاش کنیم :(
پاسخ:
اره .. تقریبا چهار ماه.
این دم دمای آخری سخت تر میشه 
این نیز بگذرد... 
پاسخ:
امیدوارم خوب بگذرد.
... :( ...
پاسخ:
:((
من بعد ۱۰ روز تمام افسردگی ، بدون یه کلمه درس خوندن ، امروز به حالت عادی برگشتم. کمتر از ۴ ماه مونده. اگه یه ماه رو هم برای امتحانا بذاریم و اینا ، در کل ۳ یا ۲.۵ ماه مونده.
کاش بتونم خوب تمومش کنم.
پاسخ:
به زمان فکر نکن .. فقط انجامش بده.
بهت غبطه میخورم.تودرپایان این طوفانی ومن هنوزواردنشدم ودارم ازدورنگاهش میکنم.خیلی ترسناک به نظرمیاد.سال ۹۶سال تکرار همه ی این تجربه هات برای من خواهدبود.واین فشارهاحتما مس درونت روبه طلاتبدیل میکنه!بهت تبریک میگم.وامیدوارم به خوبی تموم شه.۹۶سال سرنوشت سازیه.
پاسخ:
ممنونم. امیدوارم تا شما شرایط بهتر شه. نذار واست از الان به یه طوفان تبدیل شه :) سعی کن بهش غلبه کنی.
بپا یه روز نرسه که با خودت بگی، واااای... نگا چی کار کردم با روزای خفنِ عمرم :)

آدم دلش میسوزه ها....مراقب باش که خرابت نکنه این روزا. خیلیا شکستن این وسطا...ولی تو قوی باش. خودتو قوی نشون نده...قوی باش!
پاسخ:
مرسی از حسِ خوبت .. ته تلاشمو میذارم ..

فقط ، لطفا اینطوری باقی نمون

بلند شو .... ادامه بده .... سخته ، خیلی سخت ، اما باید اتفاق بیفته

شادباش

زندگی کن ..... اما دُرست

سهمت رو بگیر از دنیا و شادیهاش ... هرچند که راحت بهت نمیده ...

 

فقط مراقب خودت و روزهای قشنگ زندگیت باش ...

پاسخ:
تلاشمو میکنم .. هرچند راحت بهم نمیده=)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی