خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

نتیجه گیری

از تصویر خودم روی شیشه ی بالای اب سرد کن بیزارم. جزییات صورتم را بیش از حد، واضح نشان میدهد. دقیقا شبیه به چشم هایم که زودتر از هر چیز دیگری واقعیت های ذهنم را لو میدهند. 

خودم هم میدانم که این روزای طی شده هیچ شباهتی به واقعیتم نداشتم. نه چشم ها و نه انعکاسم روی شیشه ی بالای اب سرد کن. 

قبلا تر ها فکر میکردم ادمها نیاز به استراحت دارند، نیاز به عقب کشیدن و حتی شبیه به بقیه شدن! امروز ها اما تازه متوجه شدم که همه چیز در موردِ شبیه به دیگران نبودن است! 


موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۵/۱۲/۲۸
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۵)

قشنگی آدما به اینه که خودشون باشن نه شبیه بقیه
اینجوریه که خاص میشن
پاسخ:
دقیقا!
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۳۱ وال کوهان دار
شجاعت میخواد شبیه دیگران نبودن
پاسخ:
ولی به حسش می ارزه.
(-:این شبیه نبودنه که متفاوت میکنه ادمارو
پاسخ:
هم:))
۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۳۶ نفس نقره ای
آممم خب همه تو یه سری چیزها مشترکن! مثلا نیاز به استراحت داشتن!
پاسخ:
اره اما فرقاشون وقتی معلوم میشه که اون استرحت تموم شه. من فکر میکنم نیازا ثابتت اما تاثیراتشون شاید نه.
یه دوستی دارم که میگه: براساس اصول خودت پیش برو.. زندگی خودش این تفاوت هارو نشون میده:)
و همین هم رنگ جماعت نبودن که متفاوت بودنه
پاسخ:
دقیقا:)))
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من هنوز دارم تلاش می کنم شبیه به دیگران نباشم
پاسخ:
بهترین کارو میکنی
وقتی که خودت باشی، هیچوقت دیده نمیشی، تنهایی، تا وقتی که بمیری. بعد از مردنت «تو بودن» مد می شه و «اونی» که میخواد خودش باشه و نه شبیه تو، تنهاست.
- پیکسول
+ پستو دیدم این یادم افتاد (:
پاسخ:
عجبیه :( هرمچند به نظرم زیادی اغراق کرده!
بزرگترین ویژگی مثبتت وجه تمایزت نسبت به بقیه س قطعا :)
خوبی ؟
پاسخ:
بار الاها=))))))
خوبم .. خوشحالم بعد از مدتها پیدات شد :دی
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۰۶ آقای سر به هوا ...
من از تصویر چشم هام توی آینه ماشین بیزارم :|
پاسخ:
منم همینطور :|
در چه حالی کنکوری جان؟ حالت خوبه؟
پاسخ:
میگذره.
پارو بزن
ساحل نزدیکه
پاسخ:
مرسی که یادته =))))
با انگیزه برو جلو....
تو پتانسیل موفقیتو داری
پاسخ:
مچکرممم *__* 
بازم بنویس ...
دلم برای پست جدید تنگ شد ...
یه خواننده خاموش
موفق باشی(:
پاسخ:
ممنونم حسِ خوبِ کامنتت. حتما در اولین فرصت
فرزندم 
یه عطسه ای 
یه سرفه ای 
یه علامت حیاتی نشون بده
پاسخ:
دارم زیر کنکور له میشم :دی
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۷ سامان کاشف
موفق باشید
---------------

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی