خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

پس شد انچه شد.

دیروز روی صندلیِ ١٠٨ توی اتاق ٤٠٤ زیر سومین پنجره نشسته بودمو به احتمالِ غیر واقعی بودنِ همه چیز فکر میکردم، دستام میلرزید و معده ام درد میکرد. جای دو تا سرمِ دیروز ورم کرده بود و نوعی از بنفش شده بود که هنوز اسمی نداره. همه چیز شبیه به انتظارات من بود. دقیق تر یعنی اینکه هیچ صندلی چپ دستی پیدا نکردم! 

نوشتن از دیروز سخته.. تو ذهنم هنوز چیزی تموم نشده؛ اما تازه میفهمم کنکور چه بندِ بزرگی دورم بسته بود. هرچند حالا معلقم و نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم اما احساس فعلیم رو با هیچی عوض نمیکنم. 

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۱۶
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۲۲)

احساس رهایی D:
+ هنوز برا من دو سال مونده به اون احساس (:
+ رتبه ت تک رقمی میشه دیگه؟ نه؟ (((((:
پاسخ:
نه دیگه تک رقمی :دی
احتمالا زیر هزار بیارم. احتممااالا
تبریک میگم واسه  این حس :-)
گزینه ی چپ دست زمان ثبت نام کاملا الکیه! واسه منم همین بود.
پاسخ:
مچکرم:))) امیدوارم خواهرت هم عالی داده باشه.
هیچ وقت صندلی چپ دستی برام نذاشته بودن:(
و رهااایی :)
چقد من منتظر همچین روزی بودم برای تو فاطمه جان ...
ان شا الله نتایج تلاش هاتو هم میبینی
پاسخ:
امیدوارم که اینطور بشه. فکر کنم حالا بعد از مدتها میتونم اون پست ثابتو بردارم:دی
سلام
منم امروز کنکورم تموم شد
تجربی :)
پاسخ:
خسته نباشی دلاور:)))
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۸ توکان سبز
کنکور مثل یه بنده یه زنجیر 
ازادیت مبارک مجددا :)
من همون پیگیر مذکور اینستام :))))
پاسخ:
سلام پیگبر جااان:))))) مچکرم
شب قبل کنکور من که خوابم نبرد ! همشم به تو فک میکردم..به حساسیت و استرسات
ترسیدمم کامنت بدم بگم چی شد
ممنون که نوشتی:) :دی
پاسخ:
عزیزممم *_____*
ببخشید که دیر نوشتم. 
خوبیش اینه که تا چشم رو هم بذاری این معلق بودنه تموم میشه
خوبیش اینه که تا چشم رو هم بذاری این معلق بودنه تموم میشه
پاسخ:
امیدوارم واقعا اینطوری باشه. تحملش سخته
۱۶ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۸ پـــــر ی
حسابی آزاد شدی :)
تعلیقه خوب میشه آروم آروم
پاسخ:
اره حسابی :)) 
ایشالا
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۷ آقای سر به هوا ...
طراح قالب

۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۰ آقای سر به هوا ...
من روز بعد از کنکور صبح زدم بیرون از خونه تا شب داشتم واسه خودم میگشتم !
شبش هم اومدم فیلم دیدم و تا صبح XboX بازی کردم .
اون موقع اینستاگرام و تلگرام نبود و با فیلم و بازی مشغول میشدیم :دی
دیگه بهش فکر نکن و دهن روزهایی که نتونستی تفریح کنی و سرویس کن !
پاسخ:
گشتن بهتر از تلگرامه :دی 
((( :تبرییک
پاسخ:
تشکر:)))
 سلام تبریک میگم پنجشنبه همش به فکرت بودم.این انرژیت ازجوابای کامنتای پست قبل واین پست کااملا مشخصه.
ازاسترس رفتی زیرسرم؟؟چیکارکردی باخودت؟البته قول نمیدم منم سال دیگه کمترازتواسترس داشته باشم.
میتونم چندتاسوال بپرسم؟
توتابستون روزی چندساعت میخوندی؟کلاس میرفتی؟چه درسایی؟ بنظرت چقدرتاثیرداره کلاس؟کلا اعصابم بهم ریخته تواین دوراهی ها.
ببخشیدمن بازم دارم ازکنکورحرف میزنم.
مررسی:))))
پاسخ:
کلاس تو تابستون نمیرفتم اما به نظرم کلاس کمک میکنه خیلی. تو تابستون بیشتر از ساعت مطالعه کیفیت مطالعه مهمه و درجه ی اول اهمیته. بهتره بیشتر تمرکزت روی اختصاصیا باشه تو تابستون و یه درسِ خاص از عمومی.
استرس نداشته باش کنکور سال به سال داره ساده تر میشه
یه روزی مشکلات به قدری بزرگ میشه که حاضری هزار بار دیگه کنکور بدی:)امیدوارم بزرگترین دغدغه زندگیتو گذرونده باشی💛💜
پاسخ:
گذشت .. اره اما اون موقع بزرگترم!
آخ عزیزم چقدر خوشحالم که رها شدی :) و همچنان آرزوی موفقیتم ادامه داره :)
پاسخ:
مچکرمم +______+
منم امسال کنکورمو دادم :)
یک سوال:تونستی لیست کارای بعد کنکورتو یکمم شده انجام بدی؟:دی
من هنوز رو هوام به زور یادم چیه کارایی میخواستم انجام بدم!
پاسخ:
واقعیت اینه که من با وجود اینکه نصف کارارو حتی نوشته بودم هنوز هیچ کاری نکردم
من ۱۲ شب میخوابم و ۶ یا ۷ صبح ، به هرحال قبل ۸ بیدار میشم. چند هفته قبل کنکور تایم خاصی بیدار نمیشدم فقط باید قبل ۸ میبود ، بدنم عادت کرده.
اصلا نفهمیدم این چند روزی که از تموم شدن کنکور میگذره چجوری گذشت. کارامم انجام میدم به خوبی. لیست هام دارن خط خطی میشن ، یه کم بهش اضافه هم میشن حتی.
پاسخ:
منم شروع کردم به انام کارای توی لیست. ساعت خواب منم همینطوری شده. در خر صورت هشت بیدارم
میدونم چه حسیه. هم رهایی از کنکور هم گرفتاری به انتظار اعلام نتایج.یجور بی حسی عجیبه!
پاسخ:
بی حسیِ دردناک
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از حال فعلیت لذت ببر!
شما که الآن از روزای کنکوریت کم تر پست میذاری :|
به قول خودت این بود آرمان های ما؟!
پاسخ:

ای بابا راست میگین :دی

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۴ علی معتمدی
عالی بود
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۴:۴۶ علی معتمدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی