خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

خودکار بیک

به احترام تمام لحظه های زمینی بودنم

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۲ ب.ظ

حالا که کنکور تموم شده

انگار زندگی به حالت قبلی خودش برگشته ولی من گیج تر شدم. تو فضا معلق ام و نمیدونم دارم دقیقا چیکار میکنم. فقط از شرایط فعلیم خوشم نمیاد. تکیه به باد دادم و هرجایی که رفت دنبالش میکنم. حالا که فکر میکنم هیچ وقت انقدر وقتِ ازاد نداشتم و شاید بخاطر همین لیستِ کارای بعد از کنکورم تقریبا دست نخورده باقی مونده. این روزا شبیه به هیچ روزی نیستن بعضی وقتا عجب میکنم که چطور هنوز نتونستم خودمو رها کنم.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳
دریا (خودکار بیک)

نظرات  (۱۱)

حالا که وقتت آزاده دنبال محدودیتی؟! D:
پاسخ:
دنبالش نیستم. بهش عادت کردم
و ترک عادت هم که ...
+ بالاخره به بی برنامه بودن هم عادت میکنی ((:
پاسخ:
امیدوارم. ولی یکم عجیب غریبه
من امیدوارم به با برنامگی عادت کنم :(
پاسخ:
دیر یا زود عادت میکنی
بعد از کنکور همیشه همین حالت واسه آدم اتفاق می افته
پاسخ:
واقعا خوب نیست:(
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۶ آقای سر به هوا ...
تو بی قانون ترین حالت زندگی زندگی کن :))
خیلی حس خوبی میده . من که کلا دهن تابستون سلی که کنکور دادم رو سرویس کردم :))
پاسخ:
دیگه باید ببینیم از این به بعد میشه چیکار کرد:(
لعنتی کلا همیشه همینجوریه :)) در همه شرایط های فعلی آدم هنوز تو شرایط قبلی گیر کرده :|
پاسخ:
خیلی بده ادم نتونه خودشو راحت با چیزی که حالِ حاضر داره وفق بده :(
نمیخواد وفق بدی. تا چش به هم بذاری دانشجو شدی باز باید محدود شی. چه کاریه:)) از اندک فرصت محدودی که برا زندگی به کف آوردی بهره جوی! تا چهل سال آینده دیگه خبری ازین فرصت های وقت آزاد بدون مسوولیت نی:))
پاسخ:
وقتِ ازادِ بدون مسئولیت بهترین تعریفی بود که از این بازه زمانی شنیدم+_+

سلام ! یه سوال تو وبم پرسیدم ممنون میشم اگه کسی بلد باشه بهم کمک برسونه... چون میدونم همه هنرمندا اینجان :دی

++امضا:یه خواننده خاموش
حل شد:دی

فقط یک سال با این حال تو فاصله دارم..

ولی از همین حالا میتونم پیشبینی کنم که همینطوری میشم..:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی